کد خبر : 1836739 | 13 مرداد 1401 ساعت 13:29 | 10.5K بازدید | 5 دیدگاه

از پوشیدن دوباره پیراهن برزیل واقعا خوشحالم

والاس دسوزا ستاره تیم ملی والیبال برزیل از بازگشت به این تیم ابراز خوشحالی کرد.

از پوشیدن دوباره پیراهن برزیل واقعا خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، در جریان هفته دوم لیگ ملت‌ها و دیدار بین دو تیم ایران و برزیل بود که پشت خط زن برزیلی‌ها یعنی آلان سوزا هنگام سرویس زدن به‌شدت دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. در حقیقت از همان ابتدا مشخص بود که یک دوری طولانی‌مدت در انتظار پشت خط زن تیم ملی والیبال برزیل خواهد بود.

در ادامه مسابقات لیگ ملت‌ها برادر آلان یعنی دارلان سوزا جای او را در ترکیب گرفت و نمایش‌های خیلی بدی هم از خود ارائه نداد اما مشخص بود که تیم ملی والیبال برزیل برای موفقیت در مسابقات مهم قهرمانی جهان دوباره دست به دامن ستاره یک‌دهه اخیر خود یعنی والاس دسوزا خواهد شد.

والاس چندی پیش با بازی‌های ملی خداحافظی کرده بود اما بعد از مصدومیت طولانی‌مدت آلان سوزا، گمانه زنی‌ها در مورد بازگشت او قوت گرفت. در همین راستا طی روزهای گذشته لیست تیم ملی والیبال برزیل برای مسابقات قهرمانی جهان منتشر شد که مطابق پیش‌بینی‌ها نام والاس دسوزا نیز در آن دیده می‌شد. در حقیقت او یک‌بار دیگر به ترکیب برزیلی‌ها باز می‌گردد تا این تیم را در راه حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان همراهی کند.

والاس حالا واکنش جدیدی به بازگشت به تیم ملی برزیل نشان داده و می‌گوید: از اینکه دوباره پیراهن تیم ملی والیبال برزیل را بر تن می‌کنم واقعاً خوشحال هستم و از این موضوع اطمینان داشته باشید که من تمام تلاش خود را انجام خواهم داد و برای تیم ملی کم نمی‌گذارم. من همه سعی و کوشش خود را به‌کار می‌گیرم تا تیم ملی بتواند به اهدافی که برای خود تعیین کرده دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها