کد خبر : 1836741 | 13 مرداد 1401 ساعت 13:35 | 4.2K بازدید | 2 دیدگاه

صالح حمیدزیچ: هری کین در بایرن؟ شایعه است

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ معتقد است که پیوستن هری کین به بایرن در حد شایعه است.

صالح حمیدزیچ: هری کین در بایرن؟ شایعه است

به گزارش "ورزش سه"، از مدت‌ها قبل شایعات بسیاری درباره علاقه بایرن مونیخ به جذب هری کین به گوش می‌رسید. 
جدایی روبرت لواندوفسکی از این تیم و پیوستنش به بارسلونا باعث شد که بسیاری نگران شرایط خط حمله این تیم باشند، هرچند شرایط با جذب سادیو مانه بهبود پیدا کرد اما همچنان هواداران بایرن نگران جای خالی این ستاره لهستانی هستند. 
همین اتفاق باعث شد که شایعات پیوستن کین به بایرن بیش از پیش به گوش برسد و اظهارات یولیان ناگلزمان درباره علاقه‌اش با کار با این ستاره انگلیسی هم به این موضوع دامن زد. 
اما صالح حمیدزیچ که پس از خریدهای خوبی که در این فصل داشته بار دیگر جایگاهش را در این باشگاه محکم کرده؛ معتقد است که ادعاهای مطرح شده در این‌باره صرفا شایعه است. 

1729445
او در گفت‌وگو با Suddeutsche Zitung در این‌باره اظهار داشت:« این ادعاها شایعه است. ما حالا مسیر متفاوتی را در پیش گرفته‌ایم. منچسترسیتی و لیورپول سال‌ها بدون استفاده از بازیکن شماره 9 موفق عمل کرده‌اند.»
مدیر ورزشی بایرن با اشاره به بازیکنان متعددیبایرن در خط حمله که باعث شده است دست یولیان ناگلزمان برای تعویض باز باشد؛ گفت:« ما می‌توانیم چهار بازیکن با کیفیت تقریبا یکسان را در چهار پست تعویض کنیم. چنین قدرت هجومی‌ای در اروپا بسیار نادر است. حالا این کار مربی و تیم اوست که به خوبی این شرایط را مدیریت کند و از این استعدادها به‌درستی بازی بگیرد.»

دیدگاه‌ها