کد خبر : 1836761 | 13 مرداد 1401 ساعت 15:15 | 17.5K بازدید | 12 دیدگاه

کُنده و گارسیا، مدافعان میانی

هشدار به پیکه؛ خروج کاپیتان از ترکیب ثابت بارسا؟

جرارد پیکه ممکن است فصل پیش رو را از نیمکت شروع کند و جایی در ترکیب اصلی بارسلونا نداشته باشد.

هشدار به پیکه؛ خروج کاپیتان از ترکیب ثابت بارسا؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از انجام چهار بازی دوستانه در تور آمریکا و پیش از شروع رسمی لالیگا، حالا تنها بازی جام خوان گامپر برابر پوماس مکزیک را پیش رو دارد. بارسلونا در آمریکا سه پیروزی برابر اینتر میامی، رئال مادرید و نیویورک ردبولز کسب کرد و برابر یوونتوس با تساوی 2-2 متوقف شد. بازی برابر پوماس هم می‌تواند یک بازی روحیه بخش برای بارسلونا قبل از مصاف با رایو وایه‌کانو در هفته اول لالیگا باشد.

1732529

در بازی‌های پیش فصل، مارک آندره تراشتگن، اریک گارسیا، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس بیشتر از دیگر بازیکنان به میدان رفتند. برای تراشتگن، آلبا و بوسکتس، جانشین مناسبی در بارسا وجود ندارد و فعلا بی رقیب هستند. تراشتگن 215 دقیقه، آلبا 214 و بوسکتس نیز 213 دقیقه بازی کردند ولی حضور اریک گارسیا در این جمع قابل توجه است. او هم مثل آلبا 214 دقیقه برای بارسا بازی کرد. 

1718554

گارسیا تابستان گذشته از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست و فصل گذشته نتوانست به‌عنوان مدافع ثابت به میدان برود و بیشتر نیمکت نشین بود. بارسا در فصل نقل و انتقالات تابستانی دو مدافع جذب کرده است. آندریاس کریستنسن و ژول کُنده برای تقویت خط دفاعی بارسا به خدمت گرفته شده‌اند تا سطح رقابت در این منطقه بالاتر برود. در بازی‌های پیش فصل اما جرارد پیکه تنها 101 دقیقه بازی کرد.

1692175

 تنها میرالم پیانیچ، پابلو توره، اِزرا عبده، کویادو و کاسادو کمتر از کاپیتان دوم بارسلونا در میدان بودند که این می‌تواند هشداری برای پیکه باشد. مونددپورتیوو امروز نوشت که ژاوی اخیرا در صحبت با پیکه به وی گفته است که ممکن است فصل پیش رو، او بیشتر روی نیمکت باشد و برای رسیدن به جایگاه اصلی باید بجنگد. به نظر می‌رسد گزینه‌های اصلی ژاوی برای دفاع میانی، ژول کُنده و اریک گارسیا باشند و حتی کریستنسن فعلا از پیکه شانس بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت دارد. فصل دشواری در انتظار کاپیتان بارسلوناست و او باید برای ترکیب ثابت مبارزه کند.

دیدگاه‌ها