کد خبر : 1836771 | 13 مرداد 1401 ساعت 15:55 | 18.1K بازدید | 19 دیدگاه

در رشته‌های مختلف تیم‌داری خواهیم کرد؛

اولین صحبت‌های خطیبی بعد از مدیرعامل شدن

رسول خطیبی در اولین صحبت‌های خود بعد از قبول پست مدیرعاملی باشگاه مس سونگون ورزقان در مورد این انتخاب گفت.

اولین صحبت‌های خطیبی بعد از مدیرعامل شدن

به گزارش "ورزش سه"، مراسم تودیع محمدرضا کافی و معارفه رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون ورزقان، روز گذشته برگزار شد. خطیبی که سال ها سابقه بازی و مربیگری در سطح اول فوتبال ایران را دارد در خصوص قبول این پست مدیریتی گفت: ابتدا از اعتماد آقای رستمی و مجموعه مس تشکر می کنم. از مهندس کافی نیز به خاطر زحماتی که در این مجموعه کشیدند تشکر و قدردانی می کنم. ایشان یک مدیر ارزشمند و قابل احترام است که قطعا کنار این مجموعه خواهد ماند.
در مورد خودم هم باید بگویم که موقعیت های کاری خوبی در عرصه مربیگری داشتم ولی در این مقطع به‌خاطر کمک به ورزش استان و استعدادهای ناب آن در تمام رشته ها تکلیف یاد شده را پذیرفتم. تنها هدفم استفاده از تمام پتانسیل های استان در رشته های ورزشی مختلف است تا هیچ استعدادی از بین نرود. در این مسیر، رسالت خود در موضوع همگانی را نیز فراموش نمی کنیم و به دنبال ایجاد زیرساخت های بیشتر و بهتر برای سونگون ورزقان خواهیم بود چرا که مس متعلق به آنهاست.

او در ادامه افزود: شرکت ملی مس پتانسیل بالایی در ورزش کشور دارد. اکنون با مطالبه گری مردم استان آذربایجان شرقی به ویژه مردم ورزقان و نماینده این شهر آقای دهقان، حمایت های آقای رستمی، مدیرعامل مجموعه، امام جمعه محترم تبریز، استاندار ورزش‌دوست آذربایجان شرقی و مدیرکل ورزش و جوانان استان شرایط برای استفاده از این پتانسیل مهیا شده است. من به آنها این وعده را می دهم که مطالبه گری شان به مسیر درستی هدایت شده و تلاش ها برای تاسیس رشته های ورزشی دیگر در حال نهایی شدن است و این مسیر ادامه خواهد داشت تا جوانان آذربایجان به خواسته های به حق خود برسند.

تیم داری در رشته هایی چون فوتبال و والیبال از برنامه های باشگاه مس است که مدیرعامل این باشگاه در مورد آن گفت: امروز من با حمایت مسئولین اینجا هستم تا کمک کنیم مس سونگون ورزقان در رشته های تیمی پرهوادار مثل دیگر رشته های ورزشی که موفق بوده، به اوج برسد. این موضوع با حضور و حمایت مردم استان دور از دسترس نخواهد بود. البته این نکته را هم فراموش نکنید که رشته های موفقی که پیش از این داشتیم نیز همچنان مورد حمایت باشگاه قرار داشته و برای تقویت و بالاتر بردن کیفیت آنها نیز برنامه های ویژه ای خواهیم داشت. صحبت هایم را خطاب به کارگران زحمت کش مس سونگون ورزقان به پایان می رسانم؛ تلاش و ارزش کار بزرگ شما قابل وصف نیست و با همه توانم مثل شما برای نام مس سونگون ورزقان تلاش خواهم کرد.

دیدگاه‌ها