کد خبر : 1836800 | 13 مرداد 1401 ساعت 20:08 | 17.6K بازدید | 7 دیدگاه

مولر: دیگر مهاجمی نداریم که 50 گل در یک فصل بزند

توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، اعلام کرد که با جدایی روبرت لواندوفسکی، مسئولیت گلزنی در این تیم بین بازیکنان بیشتری تقسیم می‌شود.

مولر: دیگر مهاجمی نداریم که 50 گل در یک فصل بزند

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی که در سال 2014 از دورتموند به بایرن پیوست، در طول 8 فصل گذشته بهترین گلزن این تیم بود و در دو سال اخیر هم جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد. اما در این تابستان تصمیم به ترک آلیانز آره‌نا گرفت و راهی بارسلونا شد.
در آستانه شروع فصل جدید بوندس‌لیگا، مولر اعتقاد دارد که هرچند بایرن دیگر بازیکنی با توان گلزنی لواندوفسکی ندارد اما مسئولیت گلزنی بین بازیکنان بیشتری تقسیم می‌شود.
او به تلویزیون اختصاصی بایرن گفت:" این شرایط جدیدی برای کل تیم است. لوا در چند سال اخیر بازیکن ثابت ما در خط حمله بود و هر فصل 50 گل یا بیشتر می‌زد. اما ما جانشینان خوبی گرفتیم و بازیکنانی با ویژگی‌های دیگر هم داریم. 

1732575

حالا سبک بازی ما کمی متفاوت است. حتی اگر دیگر بازیکنی نتواند 50 گل در هر فصل بزند، فکر می‌کنم می‌توانیم این را جبران کنیم. سایرین باید گل‌های بیشتری بزنند."
بایرن در اولین بازی فصل جدید فرداشب به مصاف آینتراخت فرانکفورت خواهد رفت و مولر این فصل را فصلی ویژه برای تیمش می‌داند:" این فصلی ویژه است. ما بازیکنان جدید زیادی جذب کردیم. در مجموع، پایان فصل قبل چندان برای‌مان خوب نبود؛ به ویژه بعد از اینکه از لیگ قهرمانان حذف شدیم. به همین دلیل برای این فصل کمی باانگیزه‌تر هستیم. 
این را می‌توانید در تیم و جو باشگاه حس کنید. ما برای شروع کار هیجان زده هستیم و البته می‌دانیم که فشار بیشتری روی ماست که بازی‌های خوبی ارائه بدهیم."
 

دیدگاه‌ها