کد خبر : 1836807 | 13 مرداد 1401 ساعت 20:57 | 38.8K بازدید | 17 دیدگاه

شکار جدید مورینیو به رم رسید

جورجینیو واینالدوم، ستاره هلندی تا ساعاتی دیگر در تست پزشکی باشگاه آاس رم شرکت می‌کند و فردا با امضای قرارداد قرضی رسما به باشگاه ایتالیایی خواهد پیوست.

شکار جدید مورینیو به رم رسید

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم، هافبک هلندی پاری سن ژرمن راهی ایتالیا شده است و تا ساعاتی دیگر در تست‌های پزشکی باشگاه رم شرکت خواهد کرد.

ستاره هلندی بعد از پشت سر گذاشتن این تست‌ها فردا صبح در مقر باشگاه رم حضور خواهد یافت و قرارداد انتقال قرضی به جالوروسی را امضا خواهد کرد.

1732582

بر اساس توافق صورت گرفتن بین آاس رم و پاری سن ژرمن، واینالدوم به مدت یک سال به عنوان یار قرضی در رم توپ خواهد زد و در پایان این مدت جالوروسی از این گزینه برخوردار خواهد بود که با پرداخت 8 میلیون یورو او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد. رم پذیرفته است که 50 درصد از دستمزد این هافبک هلندی را پرداخت کند که در سال به چیزی در حدود 5 میلیون یورو بالغ می‌شود.

مدیریت رم امسال تابستان تلاش کرد تیمی مدعی را برای فصل بعد در اختیار ژوزه مورینیو قرار دهد. جذب واینالدوم در ادامه این تلاشها انجام می‌شود. جالوروسی با جذب ستاره‌‌هایی مثل پائولو دیبالا و واینالدوم به دنبال قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر فصل بعد خواهد بود و البته در این پنجره تابستانی بازیکنان مهم دیگری مانند نمانیا ماتیچ و مایل سویلار نیز به جمع بازیکنان این تیم اضافه شدند.

دیدگاه‌ها