کد خبر : 1836818 | 13 مرداد 1401 ساعت 21:45 | 7.7K بازدید | 14 دیدگاه

نونیز: فقط می‌خواهم گل بزنم، تعدادش مهم نیست

داروین نونیز، ستاره جدید خط حمله لیورپول، در مصاحبه‌ای با وبسایت باشگاه درباره شرایط تیم و اهدافش در فصل آینده توضیح داد.

نونیز: فقط می‌خواهم گل بزنم، تعدادش مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز، مهاجم اهل اروگوئه، که امسال تابستان با قراردادی بزرگ بنفیکا را ترک کرد و به لیورپول پیوست برای شروع فصل جدید لیگ برتر آماده است. او که پیش از شروع فصل با پیراهن لیورپول اولین جام را به‌دست آورد و قهرمانی در کامیونیتی‌شیلد را جشن گرفت در مصاحبه‌ای با وبسایت لیورپول درباره اهدافش در فصل جدید صحبت کرد.

اولین بازی رسمی نونیز با پیراهن لیورپول در روزهای گذشته مقابل منچسترسیتی، در دیدار کامیونیتی‌شیلد، انجام شد. بازی‌ای که با پیروزی 3-1 قرمزها به پایان رسید. لیورپول فصل جدید را از روز شنبه با دیدار مقابل فولام آغاز خواهد کرد.

1732596

نونیز در این مصاحبه گفت:" قبل از هر چیز در روزهای باقی‌مانده باید خوب تمرین و استراحت کنیم. باید برای شروع فصل حسابی آماده بشویم. من همیشه گفته‌ام که هیچ بازی‌ای آسان نیست. لیگ برتر انگلیس، لیگ خیلی سختی است که تیم‌های خوب زیادی در آن حضور دارند.

فصل عالی و سختی در پیش است. ما باید چه از نظر بدنی و چه از نظر ذهنی کاملا آماده باشیم چون هم لیگ را در پیش داریم و هم چمپیونزلیگ را. برای همین است که می‌گویم ما بازیکن‌ها باید در اوج آمادگی باشیم. من هیچوقت برای خودم هدف تعیین نمی‌کنم ولی اگر بتوانم گلزنی کنم خیلی خوشحال خواهم شد. اما هیچوقت برای خودم عدد مشخصی را به عنوان هدف گلزنی تعیین نمی‌کنم".

دیدگاه‌ها