کد خبر : 1836820 | 13 مرداد 1401 ساعت 22:04 | 92K بازدید | 24 دیدگاه

آشتی رونالدو و تن‌هاخ بعد از مصدومیت ستاره فرانسوی؟

بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی آنتونی مارسیال در تمرینات یونایتد مصدوم شده و دیدار اول شیاطین سرخ در لیگ برتر را از دست خواهد داد. غیبت او احتمال به میدان رفتن رونالدو را افزایش داده است.

آشتی رونالدو و تن‌هاخ بعد از مصدومیت ستاره فرانسوی؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد احتمالا در دیدار اول فصل جدید لیگ برتر که روز یک‌شنبه مقابل برایتون برگزار خواهد کرد، آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی خود را در اختیار نخواهد داشت. نشریه انگلیسی اتلتیکو امروز مدعی شد مارسیال در تمرینات اخیر این تیم مصدوم شده است.

اتلتیک به نقل از منابع نزدیک به باشگاه اعلام کرد که ستاره فرانسوی از ناحیه عضله همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده است.

1683860

این رسانه می‌گوید با اینکه مصدومیت مارسیال جزئی است اما اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، تصمیم گرفته در بازی اول تیمش مقابل برایتون از این مهاجم مرکزی فرانسوی استفاده نکند.

اگر این ادعا صحت داشته باشد باید دید سرمربی هلندی آیا در نبود مارسیال، کریستیانو رونالدو را به میدان خواهد فرستاد یا نه؟ پیش از این اعلام شد تن‌هاخ به دلیل دیر پیوستن رونالدو به تمرینات و عقب بودن او از سایر بازیکنان تصمیم گرفته است ابرستاره پرتغالی را در بازی اول به میدان نفرستد.

مصدومیت مارسیال بدون شک تن‌هاخ را در آستانه اولین بازی خود در لیگ برتر نگران کرده است. یونایتد در خط حمله گزینه‌های متعددی در اختیار ندارد و مصدومیت هر مهاجم برای این تیم نگران‌کننده خواهد بود. با توجه به این، به نظر می‌رسد یکی از گزینه‌های سرمربی هلندی به میدان فرستادن کریستیانو رونالدو باشد. با اینکه او در دوران پیش‌فصل تنها 45 دقیقه، در بازی دوستانه با رایو وایه‌کانو، بازی کرده است.

1731811

رابطه رونالدو و تن‌هاخ در روزهای اخیر پرتنش شده بود. بعد از ترک زودهنگام ورزشگاه توسط رونالدو بعد از دیدار دوستانه مقابل رایو وایه‌کانو سرمربی یونایتد با انتقاد از ستاره پرتغالی گفت:" مطمئنا من چنین کاری را نمی‌پذیرم و این رفتار برای ما غیرقابل قبول است. ما یک تیم هستیم و شما باید تا آخر در کنار تیم بمانید."

کریستیانو رونالدو بر اساس برخی گزارش‌ها از این مصاحبه سرمربی جدید یونایتد عصبانی شده و تصور چنین صحبت‌هایی را از اریک تن هاخ نداشته است. 

دیدگاه‌ها