کد خبر : 1836833 | 13 مرداد 1401 ساعت 23:41 | 36K بازدید | 19 دیدگاه

رسمی؛ آسپیلیکوئتا با چلسی دو ساله تمدید کرد

چلسی تایید کرد کاپیتان اسپانیایی‌اش، سزار آسپیلیکوئتا، با تمدید قرارداد خود به مدت دو سال موافقت کرده است.

رسمی؛ آسپیلیکوئتا با چلسی دو ساله تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که در طول تابستان شایعات زیادی درباره انتقال سزار آسپیلیکوئتا به بارسلونا مطرح بود و به نظر می‌رسید او را باید از فصل آینده بازیکن بارسا دانست ولی چلسی لحظاتی قبل تایید کرد که کاپیتانش با تمدید قرارداد خود موافقت کرده است.

باشگاه چلسی با اعلام خبر تمدید قرارداد آسپیلیکوئتا در حساب توییتر خود نوشت:" آقای چلسی، دو سال دیگر". باشگاه چلسی در این توییت تصویری از کاپیتانش را با پرچم باشگاه منتشر کرد و با ایموجی قلب آبی به استقبال قرارداد جدید او رفت.

1732626
آقای چلسی، دو سال دیگر

توافق چلسی با آسپیلیکوئتا برای تمدید قرارداد او نقطه پایانی بر همه تلاش‌های بارسلونا خواهد بود. ساعاتی پیش رسانه‌ها در انگلیس مدعی شده بودند که کاپیتان آبی‌ها در لندن ماندگار است. بر اساس گزارش‌ها، تاد بولی، مالک جدید چلسی، مهم‌ترین نقش را در ممانعت از انتقال ستاره اسپانیایی به بارسا داشت.

درحالی‌که چلسی خود را برای شروع فصل جدید لیگ برتر آماده می‌کند و روز شنبه اولین بازی‌اش را مقابل اورتون انجام خواهد داد، خبر تمدید قرارداد آسپیلیکوئتا برای این تیم و هوادارانش بسیار خوشحال‌کننده است.

گفته می‌شود کاپیتان چلسی دیروز به باشگاه اطلاع داد که پیشنهاد تمدید قرارداد را می‌پذیرد. رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند آسپیلیکوئتا امروز صبح در تماسی تلفنی به ژاوی، سرمربی بارسلونا، به او اطلاع داد که لندن را ترک نمی‌کند و نمی‌تواند به بارسا بپیوندد.  

قرارداد قبلی مدافع اسپانیایی با چلسی تابستان سال آینده به پایان می‌رسید. او با امضای قرارداد جدید تا سال 2024 بازیکن این تیم خواهد بود. توماس توخل از تحسین‌کنندگان آسپیلیکوئتا است و بارها در مصاحبه‌های خود از حرفه‌ای‌گری و قدرت رهبری او تعریف کرده است.

دیدگاه‌ها