کد خبر : 1836838 | 14 مرداد 1401 ساعت 08:01 | 197.8K بازدید | 76 دیدگاه

کاسیانو دیاز به الفیصلی پیوست؛

گزینه خط حمله پرسپولیس مقابل فولاد! (عکس)

کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی که مورد توجه پرسپولیس قرار داشت، به الفیصلی عربستان ملحق شد.

گزینه خط حمله پرسپولیس مقابل فولاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم ۳۳ ساله که در ویزلا پرتغال نمایش درخشانی را از خود نشان داده بود و عنوان آقای گلی لیگ یک پرتغال را هم یدک می‌کشید، پس از اینکه مذاکراتش با پرسپولیس بی سرانجام ماند، راهی لیگ عربستان سعودی شد.

کاسیانو دیاز از نیم فصل لیگ بیست و یکم مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار داشت اما پرسپولیس در زمستان موفق به جذب او نشد. کار انتقال کاسیانو در تابستان هم حدود ۴۰ روز به درازا کشید و در حالی که باشگاه پرسپولیس از آنچه «ورود دلال‌ها برای افزایش دستمزد» گله می‌کرد، کاسیانو مصدوم شد و یحیی گل‌محمدی هم قید جذب او را زد.

یحیی علاقه زیادی به خرید کاسیانو داشت و ناراحتی خود را از مصدومیت او پس از مذاکرات طولانی و بی نتیجه با پرسپولیس به صورت علنی نشان داد.

1732637

باتوجه به گفته پزشکان پرسپولیس، کاسیانو در شروع لیگ به دلیل مصدومیت نمی‌توانست پرسپولیس را همراهی کند.

با این حال کاسیانو در نهایت از ویزلا جدا شد و به پیشنهاد الفیصلی عربستان پاسخ مثبت داد تا با خداحافظی از تیم پرتغالی، راهی عربستان سعودی شود.

این مهاجم برزیلی ساعتی قبل در باشگاه الفیصلی معرفی شد و نکته جالب در مورد تیم جدید او اینکه الفیصلی فصل گذشته با نتایج ضعیف در لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی به دسته اول سقوط کرد تا این مهاجم از بالاترین سطح فوتبال در پرتغال به لیگ یک عربستان برود.

همچنین نکته جالب دیگر اینکه الفیصلی حریف آسیایی فولاد خوزستان است و روز جمعه ۱۴ بهمن به مصاف شاگردان نکونام خواهد رفت تا گزینه پرسپولیس نیز برابر یک تیم ایرانی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها