کد خبر : 1836849 | 14 مرداد 1401 ساعت 10:40 | 15.5K بازدید | 20 دیدگاه

دیوید سیمن:

هالند فاتح لیگ، کفش طلا و بهترین بازیکن فصل می‌شود

دیوید سیمن، اسطوره آرسنال، معتقد است که ارلینگ هالند فصل بسیار موفقی را در لیگ برتر در پیش خواهد داشت.

هالند فاتح لیگ، کفش طلا و بهترین بازیکن فصل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، هالند پس از درخشش در بروسیا دورتموند توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد اما در نهایت تصمیم گرفت به منچسترسیتی ملحق شود. 
بسیاری انتظار دارند که سلطه سیتی بر لیگ برتر با حضور این بازیکن در ترکیب این تیم بیش از پیش افزایش پیدا کند و به نظر می‌رسد که دیوید سیمن هم یکی از همین افراد است. 
او در پادکست خودش در این باره گفت:« من می‌دانم که هالند در بازی سوپر جام انگلیس در جریان شکست سیتی برابر لیورپول چند فرصت برای باز کردن دروازه این تیم را از دست داد اما او در زمان درست در مکان درست قرار دارد.»

1730702
سیمن با تمجید از این بازیکن اظهار داشت:« او یکی از بازیکنانی است که همیشه در نزدیکی دروازه هستند. او مانند هری کین عقب نمی‌کشد و به کناره‌ها نمی‌رود. من فکر می‌کنم رقابت بین هالند و کین است. اگر هالند ضربات پنالتی سیتی را بزند برایش بسیار مهم خواهد بود.»
این دروازه‌بان سابق آرسنال درباره موفقیت هالند در لیگ برتر اضافه کرد:« از نظر من او نه تنها با سیتی قهرمان لیگ برتر می‌شود، بلکه بهترین بازیکن فصل هم خواهد شد. من می‌دانم که این موضوعی قابل پیش‌بینی است اما من واقعا برای تماشای توانایی او و کارهایی که می‌تواند انجام دهد هیجان‌زده هستم و فکر می‌کنم او خیلی خوب با شرایط لیگ برتر سازگار خواهد شد و بهترین گزینه برای سیتی است.»

دیدگاه‌ها