کد خبر : 1836861 | 14 مرداد 1401 ساعت 12:35 | 17.9K بازدید | 3 دیدگاه

تلاش ناپولی برای جذب دروازه‌بان ناراضی PSG

مدیران ناپولی مذاکراتی را برای جذب کیلور ناواس، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، آغاز کرده‌اند.

تلاش ناپولی برای جذب دروازه‌بان ناراضی PSG

به گزارش "ورزش سه"، جدایی داوید اوسپینا از ناپولی باعث شده است که این باشگاه به صورت جدی به دنبال جذب بازیکن جدیدی باشد. 
پیش از این بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی از توافق این باشگاه با کپا آریسابالاگا خبر داده بودند اما به نظر می‌رسد که مذاکرات این باشگاه با مدیران چلسی چندان خوب پیش نرفته و همین باعث شده است که ناپولی به دنبال بررسی شرایط گزینه‌های دیگری باشد که در دست دارد. 
جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده است که مدیران این باشگاه علاقه زیادی به جذب ناواس دارند و این دروازه‌بان از محبوبیت خاصی در این باشگاه برخوردار است. 

1612536
مدیران ناپولی مذاکراتی را بر سر انتقال ناواس با پی اس جی آغاز کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند در چند روز آینده برای جذب این دروازه‌بان 35 ساله با این باشگاه فرانسوی به توافق برسند. 
با توجه به این که قرار است از ابتدای فصل آینده، جانلوییجی دوناروما به عنوان دروازه‌بان اول پی اس جی در دروازه این تیم قرار بگیرد، ناواس هم مشتاق است که پارک دو پرنس را ترک کند تا فرصت بیشتری برای بازی و حضور در میدان داشته باشد. این موضوع می‌تواند به تسریع روند این انتقال کمک کند. 
با این حال این احتمال هم وجود دارد که توافق نهایی برای انتقال کپا به ناپولی هم صورت بگیرد اما سرعت پایین پیشرفت مذاکرات در آستانه آغاز فصل جدید سری A باعث نگرانی لوچانو اسپالتی و درخواستش از مدیران این باشگاه برای جذب ناواس شده است.

دیدگاه‌ها