کد خبر : 1836865 | 14 مرداد 1401 ساعت 12:50 | 575 بازدید | 0 دیدگاه

از عنوان قهرمانی بدمینتون قم در لیگ برتر، دفاع خواهیم کرد

دبیر هیات بدمینتون قم گفت: هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی استان در لیگ برتر است.

از عنوان قهرمانی بدمینتون قم در لیگ برتر، دفاع خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه" علی فرجی دبیر هیات بدمینتون قم، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تیم رعد پدافند متشکل از سرباز بازیکن‌های لیگ برتر بود و نیما رستم پور، محمد پایروند، فردین خانجانی، مسعود پیروزی و امیر قاسمی که از بهترین‌های کشور هستند در این تیم حضور داشتند. با تمام شدن دوره خدمت اعضای تیم، برای فصل پیش رو بازیکن شاخصی سرباز نشد و بودجه کافی نیز برای خرید بازیکن خوب در اختیار تیم نبود، به همین دلیل تصمیم به قطع همکاری با تیم رعد پدافند گرفتیم.

وی افزود: با توجه به دو عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در دو فصل گذشته توسط استان قم، باید تیمی را جایگزین می‌کردیم که بتوانیم از عناوین خود دفاع کنیم، بنابراین با صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه انقلاب شد و موافقت مدیریت باشگاه، امسال تیم بدمینتون انقلاب با مربیگری حامد شعبانیان در لیگ برتر حاضر خواهد بود.

فرجی خاطرنشان کرد: تیم رعد باتوجه به بازیکنان شاخص و ملی پوشانی که در اختیار داشت مسیر همواری برای موفقیت در پیش داشت و قهرمانی این تیم دور از انتظار نبود، ولی امسال هدف ما موفقیت و کسب عنوان، بدون در اختیار داشتن ستاره‌های دو فصل قبل است.

وی ادامه داد: باشگاه انقلاب باشگاهی خصوصی است و حالا که برای حضور در لیگ پیش قدم شده، هیات از هیچ کمکی به تیم دریغ نخواهد کرد. مدیرعامل باشگاه انقلاب نیز از اعضای هیات رییسه ی هیات بدمینتون بوده و جدا از ما نیست.

دبیر هیات بدمینتون استان عنوان کرد: قطعا در بحث اختصاص توپ برای تمرین و در اختیار قرار دادن سالن اختصاصی بدمینتون به تیم، حتما با باشگاه انقلاب همکاری خواهیم کرد. همچنین با اداره کل رایزنی‌هایی کردیم تا بتوانیم برای اسکان بازیکنان غیر بومی کمکی دریافت کنیم.

وی افزود: در بخش بانوان نیز، در رده‌های پایه خردسالان و نوجوانان پتانسیل بسیار خوبی داریم همچنین در جلسه تمرینی بازیکنان استان با تیم ملی جوانان، امیری پور، سرمربی تیم ملی، عملکرد دختران قم را مثبت ارزیابی کرد. بنابراین امیدواریم که در سال‌های آینده تیمی از همین بازیکنان به لیگ برتر اعزام کنیم.

دیدگاه‌ها