کد خبر : 1836866 | 14 مرداد 1401 ساعت 12:51 | 26.7K بازدید | 6 دیدگاه

سبحان منتظرت می‌مانیم

کریمی: تکلیف سیاوش یزدانی مشخص نیست

دفاع وسط ملوان انزلی می گوید باید در ابتدا تکلیف سیاوش یزدانی مشخص شود تا باشگاه درباره ارنج نهایی و نیازهای دفاعی تصمیم بگیرد.

کریمی: تکلیف سیاوش یزدانی مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه"، سعید کریمی در خصوص شرایط ملوان قبل از شروع لیگ به خبرنگار ما گفت: این هفته اردویی ۴,۵ روز در تهران داشتیم. دو بازی دوستانه انجام دادیم و امروز هم به انزلی برگشتیم. 
او در مورد اضافه شدن مصطفی نائیج پور که در مسجدسلیمان با یکدیگر همبازی بودند و هر دو در پست دفاع وسط به میدان می روند ادامه داد: خدا را شکر مصطفی اضافه شد. ما در پست دفاع وسط  هنوز کمبود بازیکن داریم زیرا تکلیف سیاوش یزدانی هنوز مشخص نیست.من فکر می کنم باشگاه منتظر این است تا ببیند تکلیف یزدانی چه می شود تا برای جذب مدافع اقدام کند هرچند که ۹ روز دیگر بازی ها شروع می شود و کمبود مدافع داریم ولی با مصطفی همبازی بودیم و آمدنش اتفاق خوبی بود. امیدوارم بتوانیم به ملوان کمک کنیم.
این بازیکن در خصوص تیمی که بسته اند توضیح داد: در بعضی از پست ها کمبود بازیکن داریم اما بازیکنانی که جذب شدند با تجربه هستند و در کنارش کادرفنی از بازیکن جوان هم استفاده کرده. چند بازیکن از سال گذشته هم حفظ کردیم و باید نزدیک بازی ها شویم تا ببینیم چه نتایجی را می توانیم رقم بزنیم؟
کریمی در مورد دیدار با پیکان در هفته اول لیگ بیست و دوم گفت: بازی اولمان در تهران با پیکان است. آقای حسینی تیم جوانی دارد و من افتخار این را داشتم مدتی را در خدمت ایشان باشم. ایشان تیم فوق العاده جوان و دونده ای دارد و ما بازی خیلی سختی را انجام دادیم‌.
وی اضافه کرد: هفته دوم با استقلال بازی داریم. امیدوارم مسئولین همت کنند ورزشگاه زودتر آماده شود. دغدغه ما آن است که هفته دوم را در ورزشگاه خانگی و در انزلی  مقابل استقلال بازی کنیم. 
کریمی یاد آور شد: در بازی دوستانه با فولاد متاسفانه سبحان پسندیده رباط داد. دوست دارم از همینجا قوت قلبی به او بدهم، کل مجموعه ملوان پشت این بازیکن است دوست داریم قوی تر از قبل برگردد و در این مدت منتظرش می مانیم.

دیدگاه‌ها