کد خبر : 1836878 | 14 مرداد 1401 ساعت 13:46 | 4.8K بازدید | 13 دیدگاه

پیولی: هدف میلان دفاع از عنوان قهرمانی است

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید این تیم به دنبال تکرار قهرمانی فصل گذشته در سری A است.

پیولی: هدف میلان دفاع از عنوان قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، میلان فصل گذشته موفق شد تحت هدایت پیولی و پس از سال‌ها بار دیگر جام قهرمانی لیگ ایتالیا را به دست آورد. 
مدیران این تیم سعی کردند بازیکنان مدنظر این مربی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند و به نظر می‌رسد که او از شرایط تیمش در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‌های سری A راضی است. 
پیولی در گفتگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت اظهار داشت:« تابستان بسیار خوبی بوده است. ما می‌خواهیم موفقیت فصل گذشته را تکرار کنیم. برای قهرمانی به استعداد نیاز دارید و برای تکرار آن باید شخصیت داشته باشید. انگیزه دادن به بازیکنان برای امسال بسیار آسان‌تر است. ما از سال قبل قوی‌تر هستیم. هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی اسکودتو و بهبود عملکردمان در لیگ قهرمانان است.»

1660880
او درباره جذب شارل دکتلار اضافه کرد:« او در طی دو تا سه سال آینده می‌تواند به یکی از بازیکنان برتر اروپایی تبدیل شود. ما چهارشنبه صبح در میلانلو با هم دیدار و درباره بعضی از مفاهیم بازی با هم صحبت کردیم. او بسیار باهوش است و فوتبال را به خوبی درک می‌کند.»
سرمربی میلان همچنان درباره اهمیت زلاتان ابراهیموویچ که در حال حاضر به دلیل عمل جراحی قادر به همراهی این تیم نیست گفت:« او در دسترس ما نیست اما همیشه با همه در ارتباط است. او قهرمانی است که هنوز می‌تواند تعیین‌کننده باشد. او در پایان فصل گذشته بسیار برای ما فداکاری کرد. مردم نمی‌دانند اما او فقط یک ربع می‌توانست تمرین کند. زلاتان تکنیک و هوشی عالی دارد اما بالاتر از همه هنوز عطش موفقیت دارد. او از اواسط آگوست به میلانلو می‌آید تا مسیرش را ادامه دهد.»

دیدگاه‌ها