کد خبر : 1836883 | 14 مرداد 1401 ساعت 14:28 | 14.5K بازدید | 3 دیدگاه

بعد از خط زدن فوق‌ستاره؛ همه ایتالیا علیه دی‌جورجی

بعد از خط زدن ایوان زایتسف رسانه‌های ایتالیایی به فردیناندو دی‌جورجی حمله کرده اند.

بعد از خط زدن فوق‌ستاره؛ همه ایتالیا علیه دی‌جورجی

گزارش "ورزش سه"، ایوان زایتسف برای هفته سوم دور گروهی لیگ ملت‌ها و مرحله نهایی مسابقات به تیم ملی والیبال ایتالیا دعوت شد اما در همین مقطع کم نیز نتوانست بازی های زیادی در ترکیب تیم دی جورجی انجام دهد.

کم بازی کردن‌های زایتسف و استفاده بیشتر دی جورجی از رومانو باعث شد که شایعاتی درباره عدم علاقه و اعتماد سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا به زایتسف مطرح شود. در همین راستا طی روزهای گذشته به شکل رسمی مشخص شد که دی جورجی نام فوق ستاره ایتالیا را از لیست ١۴ نفره این تیم برای مسابقات قهرمانی جهان خط زده است.

پس از این اتفاق دی‌جورجی در واکنش به شایعه اختلافش با زایتسف گفت: باید از هر گمانه زنی و حدسی پیرامون وجود مشکل بین من و زایتسف جلوگیری کنم بنابراین باید تاکید کنم که هیچ گونه اختلافی در کار نبوده چراکه رفتار زایتسف همیشه مثال زدنی بوده است و او احترام زیادی برای من قائل بود. فقط پس از انجام برخی بررسی‌ها تصمیم بر این شد که او در لیست ١۴ نفره حضور نداشته باشد.

با این حال زایتسف یک بازیکن بسیار محبوب در ایتالیا و البته رسانه های این کشور محسوب می‌شود و به همین خاطر در روزهای گذشته جو سنگینی علیه دی‌جورجی بعد از خط زدن زایتسف ایجاد شده است. در حقیقت رسانه‌های ایتالیایی معتقد هستند که دی‌جورجی کار اشتباهی انجام داده و به همین خاطر انتقادات زیادی را نسبت به او مطرح کرده اند و معتقدند که تیم ملی والیبال ایتالیا در مسابقات قهرمانی جهان از این تصمیم ضربه خواهد خورد.

دیدگاه‌ها