کد خبر : 1836896 | 14 مرداد 1401 ساعت 15:35 | 13.8K بازدید | 13 دیدگاه

گواردیولا: هالند چند تا گل می‌زند؟ اهمیتی ندارد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار اول تیمش در فصل جدید لیگ برتر در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

گواردیولا: هالند چند تا گل می‌زند؟ اهمیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز یکشنبه به لندن می‌رود تا در اولین هفته از فصل 2022-2023 لیگ برتر انگلیس مهمان وستهام باشد. پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در آستانه این بازی در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و درباره شرایط تیمش توضیح داد.

یکی از سوالات پرتکرار خبرنگاران از گواردیولا، وضعیت ارلینگ هالند، مهاجم جدید سیتی بود. پپ تایید کرد که ستاره نروژی در بازی مقابل وستهام حضور خواهد داشت. او همچنین گفت می‌داند هالند در فصل پیش رو نقش مهمی در ترکیب سیتی بازی خواهد کرد.

1732727

مهم‌ترین صحبتهای گواردیولا در این کنفرانس خبری به شرح زیر بود:

شرایط ارلینگ هالند در فصل آینده
نمی‌دانم هالند فصل آینده چند گل می‌زند و اصلا برایم مهم نیست. اگر ارلینگ در یک بازی بد باشد یا خوب باشد ما نه به خاطر شخص او می‌بریم و نه می‌بازیم. تا جایی که می‌بینم او خیلی زود در تیم جا افتاده. او هفته گذشته 90 دقیقه بازی کرد درحالیکه این اولین بازی‌اش در پنج ماه اخیر بود.

او شاید برای اینکه از نظر آمادگی بدنی به اوج برسد کمی زمان نیاز داشته باشد. هالند این زمان را دارد چرا که تا پنج سال دیگر بازیکن ما است. به کسانی که شک دارند ارلینگ برای ما گل بزند می‌گویم او حتما گل خواهد زد؛ همانطور که هر سال زده است. او تمام‌کننده‌ای عالی‌ است.

فصل دشوار به خاطر برگزاری جام جهانی
ما عملا دو فصل در پیش داریم. یک فصل پیش از شروع جام جهانی و یک فصل بعد از شروع جام جهانی. باید خیلی خوب شروع کنیم چون از دست دادن امتیاز حتی در چند بازی اول می‌تواند کار را واقعا سخت کند. ولی ما تیمی هستیم که با اختلاف یک امتیاز قهرمان لیگ برتر شده‌ایم و سابقه پیروزی در دوازده تا چهارده بازی پیاپی را داریم.

وقتی تمرین بچه‌ها را نگاه می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که ما همچنان آن کیفیت لازم برای قهرمانی را داریم. عملکرد بازیکنها در تک‌تک جلسات تمرینی به من اعتماد و آرامش می‌دهد.

آینده گواردیولا در منچسترسیتی
حتی یک لحظه هم حاضر نیستم زندگی‌ای که اینجا دارم را عوض کنم. الان هفت سال است که هدایت سیتی را به عهده دارم. من و باشگاه چه در میانه فصل و چه در پایان فصل صحبت می‌کنیم و در نهایت تصمیم می‌گیریم بهترین کار برای باشگاه چه خواهد بود. بارها گفته‌ام اگر مدیریت بخواهد من دوست دارم مدت بیشتری اینجا باشم ولی باید از اینکه باشگاه هم این را می‌خواهد مطمئن بشوم.

دومین یا سومین فصل حضور من که نیست؛ سالها است در این تیم هستم. دلم نمی‌خواهد برای باشگاه مشکل‌ساز باشم. بعضی وقتها اگر بخواهید به زور چیزی را بیشتر از آنچه باید، ادامه بدهید نتیجه خوبی حاصل نمی‌شود. پس ما با آرامش پیش می‌رویم و همه چیز را در نظر خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ها