کد خبر : 1836910 | 14 مرداد 1401 ساعت 17:40 | 19.6K بازدید | 7 دیدگاه

رباط صلیبی در آستانه لیگ برتر

مهاجم فولاد بازیکن ملوان را خانه‌نشین کرد!

مدافع جوان ملوان پیش از شروع فصل دچار بدشانسی عجیبی شد‌.

مهاجم فولاد بازیکن ملوان را خانه‌نشین کرد!

به گزارش "ورزش سه"، سبحان پسندیده مدافع آینده‌دار ملوان انزلی در دیدار دوستانه دچار  بدترین مصدومیت یعنی پارگی رباط صلیبی شد وی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: دقیقه ۳۵ بازی دوستانه با فولاد بود که یک توپ به سمت مخالف در حال ارسال شدن بود. من و قربانی یار گیر هم بودیم، توپ ارسال شد و من پایم را ستون کردم و آقای قربانی پای من را زد و  مصدومیت بدی برای من اتفاق افتاد. MRI دادم و  تا نیم فصل دور هستم. خدا را شکر جام جهانی باعث می‌شود تعطیلاتی در لیگ اتفاق افتد و من در نیم فصل دوم می توانم در خدمت تیمم باشم.
این بازیکن در مورد ابراز ناراحتی هم‌تیمی‌هایش و کادر فنی ملوان بابت مصدومیتش توضیح داد: یکی از دلایل صعود تیم ما یکدلی بچه ها بود. همه پشت هم هستیم. آقا مازیار و پژمان و سایر بچه‌ها هر شب به من زنگ زدند و پیگیر حالم بودند و سنگ تمام گذاشتند. هواداران ملوان هم پیگیر حال بنده هستند و این موجب دلگرمی می شود، امیدوارم برگردم و بتوانم محبت همه را جبران کنم.
پسندیده در پایان در مورد شرایط کلی ملوان افزود: با توجه به اینکه تازه صعود کردیم کار سختی داریم. باید روحیه بالا باشد. آقای زارع با برنامه بازیکن جذب کرد. خیلی‌ می‌گویند ملوان ستاره ندارد در صورتی که تیم ما یکدست و جوان است. فکر می‌کنم در دو پست فوروارد و دفاع وسط دنبال بازیکن هستند تا تیم تکمیل تر شود.

دیدگاه‌ها