کد خبر : 1836914 | 14 مرداد 1401 ساعت 18:20 | 12.4K بازدید | 7 دیدگاه

توخل: خیلی درگیر جذب اوبامیانگ نیستم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی، تمایلی به واکنش در مورد احتمال جذب پی‌یر آمریک اوبامیانگ در پنجره تابستانی نشان نداد.

توخل: خیلی درگیر جذب اوبامیانگ نیستم

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن به دنبال جذب مهاجم جدید هستند و شایعاتی در مورد احتمال انتقال پی‌یر آمریک اوبامیانگ به این تیم شنیده شده است. چلسی در اولین هفته این فصل لیگ برتر در گودیسون پارک مهمان اورتون خواهد بود و فصل برای شاگردان توماس توخل دشوار آغاز می شود. حالا این سرمربی آلمانی در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و مدعی شد برای فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی و سرمربی فعلی اورتون احترام زیادی قائل است.

توماس توخل گفت: "ما اواخر فصل گذشته در خانه اورتون بازی کردیم و شکست خوردیم. ما خیلی خوب این دیدار را به یاد داریم و کاملا می دانیم چه شرایطی در راه است. فضای فوق العاده، هواداران و تیم احساسی و البته چند چهره آشنا روی نیمکت حریف. فاصله دو نیمکت در خانه اورتون چندان زیاد نیست، اما ما چیزی جز احترام به فرانک لمپارد و کادرش نداریم. در مسابقه اواخر فصل قبل مغلوب شدیم و مطلقاً دوست نداریم این اتفاق تکرار شود. می دانیم چه شرایطی در پیش است و آماده این بازی خواهیم بود.

1722822

من فکر می کنم که باشگاه هایی مانند منچستریونایتد، تاتنهام و آرسنال در پیش فصل و بازار به خوبی نشان دادند که چه برنامه و آرزویی در ذهن دارند. آنها مشخصا می خواهند به ما برسند و در ادامه به دو تیم برتر نزدیک شوند و این برای من بسیار واضح است. ما باید برای بازی رو شنبه آماده باشیم و این اتفاق رخ خواهد داد.

احتمال جذب پی‌یر آمریک اوبامیانگ؟ او 79 گل زیر نظر من در دورتموند به ثمر رساند و من به این عدد علاقمند هستم، اما بیشتر از این نمی توانم حرفی بزنم. اسامی زیادی وجود دارد که گاهی دلیلش مطرح شدن آن در باشگاه و گاهی اوقات حدس و گمان کامل است. ما چندان درگیر این مسائل نخواهیم شد.

اضافه شدن کالیدو کولیبالی به ترکیب تیم؟ ما برای سال های متمادی به دنبال جذب این بازیکن بودیم. من و کادرم بارها برای خرید کولیبالی تلاش کردیم و البته هرگز موفق نشدیم، زیرا جذب بازیکن از ناپولی بسیار سخت است و آنها معروف هستند که بازیکنان تیم خود را در کنار هم نگه می‌دارند. کولیبالی مانند یک رهبر است و ما اطلاعات مثبتی در مورد او از ادو و جورجینیو گرفتیم. او یک مرد فوق العاده، رهبر رختکن، آرام و یک الگو محسوب می شود. وقتی فرصت خرید کولیبالی پیش آمد این کار را انجام دادیم، او اولویت اصلی ما بود و من بسیار خوشحالم که این بازیکن حالا در کنار ماست."

دیدگاه‌ها