کد خبر : 1836916 | 14 مرداد 1401 ساعت 18:38 | 49.3K بازدید | 25 دیدگاه

تن‌هاخ: فقط رونالدو زود از ورزشگاه نرفت

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، تاکید کرد از در اختیار داشتن کریستیانو رونالدو در تیمش رضایت دارد.

تن‌هاخ: فقط رونالدو زود از ورزشگاه نرفت

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد شایعات در مورد آینده کریستیانو رونالدو حقیقت ندارد و او در اولدترافورد ماندنی خواهد شد. شیاطین سرخ این هفته در اولین بازی فصل در لیگ برتر به مصاف برایتون خواهند رفت و ماموریت دشوار اریک تن هاخ در این باشگاه آغاز می شود. حالا سرمربی جدید منچستریونایتد در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و مدعی شد اگر خبری در مورد فرانکی دی یونگ وجود داشته باشد، همه به زودی مطلع خواهند شد.

اریک تن هاخ گفت: "مثل تمام فصول، شروع این فصل نیز برای من هیجان انگیز است. وقتی وارد یک تیم جدید می شوید، کار سختی در پیش دارید، اما ما واقعا مشتاقانه منتظر مسابقه یکشنبه هستیم. برایتون تیم خوب و شایسته‌ای بوده و فوتبال جذابی ارائه می دهد که مورد علاقه من است. ما به رقابت در ترکیب تیم نیاز داریم و در آستانه یک فصل طولانی با بازی های فراوان هستیم. ما به بازیکنان خوب زیادی نیاز داریم و آنها به اندازه کافی برای شروع فصل جدید آماده هستند.

1732344

احتمال جذب بازیکنان جدید؟ ترجیح می دهم خریدهای جدید پیش از شروع فصل به تیم اضافه شوند، اما در کل من از تیم راضی هستم. بازیکنان جدید مورد پسند من قرار دارند و همه ما در کنار هم برای درخشش در فصل جدید تلاش می کنیم.

آینده کریستیانو رونالدو؟ من واقعا از حضور این بازیکن در رختکن خوشحالم. ما یک مهاجم درجه یک در ترکیب داریم و رونالدو نیز عضوی از این تیم است. خواهیم دید که آیا او در بازی برابر برایتون در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت یا خیر. بازیکنان دیگری نیز بودند که زودتر ورزشگاه را ترک کردند، اما همه تمرکز فقط روی رونالدو است و این درست نیست. کمی تحقیق کنید تا متوجه شوید که بازیکنان دیگری نیز این کار را انجام دادند.

احتمال توافق با فرانکی دی یونگ؟ آیا ما او را می خواهیم؟ نمی دانستم. همه به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت هستند، اما من نمی توانم در مورد بازیکنان تحت قرارداد با باشگاه دیگر صحبت کنم. اگر خبری شد شما نیز متوجه خواهید شد. من از ترکیب فعلی خط میانی تیم راضی هستم و همانطور که در پیش فصل دیدیم، آنها خیلی خوب عمل کردند. ما تیم خوبی داریم، اما هنوز هم می توانیم ترکیب خود را تقویت کنیم."

دیدگاه‌ها