کد خبر : 1836920 | 14 مرداد 1401 ساعت 19:01 | 44.6K بازدید | 4 دیدگاه

توافق ستاره PSG با یوونتوس؛ فقط یک قدم مانده!

لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی با یوونتوس به توافق شخصی رسیده و حالا باشگاه ایتالیایی باید برای جذب این بازیکن با پاری سن ژرمن به توافق برسد.

توافق ستاره PSG با یوونتوس؛ فقط یک قدم مانده!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بیانکونری قصد دارند شرایط در خط میانی تیم تحت هدایت مکس آلگری در آستانه شروع فصل جدید را بهبود بخشد و به نظر می رسد به زودی یک هافبک جدید به ترکیب این تیم اضافه خواهد شد. لئاندرو پاردس، بازیکن 28 ساله و آرژانتینی پاری سن ژرمن مورد توجه کادر فنی یوونتوس قرار گرفته و مکس آلگری معتقد است این بازیکن جنگنده می تواند در فصل جدید به تیمش کمک کند. امروز سایت کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد پاردس در مورد شرایط قراردادش یعنی دستمزد و مدت زمان آن با یوونتوس به توافق رسیده و علاقه دارد فصل بعد در تورین بازی کند.

1732765

حالا مدیران باشگاه ایتالیایی باید برای نهایی کردن این قرارداد، رضایت پاری سن ژرمن را جلب کنند. تیم فرانسوی حدود 25 میلیون یورو درخواست کرده، اما بیانکونری نمی‌خواهد بیش از 15 میلیون یورو پرداخت کند و امیدوار است در جریان مذاکرات بتواند از همتای خود تخفیف بگیرد. یوونتوس در حال حاضر روی انتقال آرتور ملو به والنسیا کار می‌کند و پس از تکمیل این توافق، مذاکرات با پی‌اس‌جی شدت بیشتری خواهد گرفت.

پل پوگبا، ستاره فرانسوی و جدید یوونتوس در همین بدو ورود به باشگاه دچار مصدومیت شدیدی شد و اخبار حاکی از آن است که او در هفته های ابتدایی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. به همین دلیل یوونتوس به شدت خواهان جذب لئاندرو پاردس از پاری سن ژرمن شده و با توجه به قرار گرفتن این بازیکن در لیست فروش، احتمالا این انتقال به زودی نهایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها