کد خبر : 1836934 | 14 مرداد 1401 ساعت 20:58 | 30.2K بازدید | 8 دیدگاه

آرامشت را حفظ کن و متمرکز باش؛

نصایح مهدی پاشازاده خطاب به سردار آزمون!

مهدی پاشازاده به انتخاب خسرو حیدری به عنوان دستیار ساپینتو واکنش نشان داد.

نصایح مهدی پاشازاده خطاب به سردار آزمون!

به گزارش ورزش سه، مهدی پاشازاده که به تازگی هدایت خوشه طلایی ساوه را بر عهده گرفته امروز در دیداری تدارکاتی برابر سپاهان قرار گرفت؛ او در حاشیه این مسابقه‌ گفت‌وگویی با خبرنگار ما داشت و درباره شرایط خوشه طلایی، تیم ملی و استقلال صحبت کرد.

* درباره انتخاب‌تان به عنوان سرمربی خوشه طلایی صحبت کنید.
انتخاب مثل همیشه دلی است؛ شرایط فوتبال ما که واقعا مساعد نیست و در لیگ یک هم اوضاع خیلی خراب است.‌ صحبت هایی انجام دادیم و شروع کردیم؛ هنوز هم صحبت هایی مانده که بماند. ولی تیم خوبی است و بازیکنان مستعد خوبی دارد که اگر مشکلات حل شود و اتفاقی هم رخ ندهد می‌توانیم که سال خوبی داشته باشیم.

* قرارداد بستید یا توافق شفاهی بوده است؟
فعلا توافقی و شفاهی است اما صحبت کردیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد چون مالک محترم تیم هم مشکل پزشکی داشتند و قرار بود عمل کنند وقت لازم را نداشتیم. گفتیم زمان را از دست ندهیم و شروع کنیم؛ به اردو آمدیم و اردوی خیلی خوبی برایمان مهیا شده و امکانات خوبی در اختیارمان گذاشتند. تقریبا هر چیزی که خواستم مهیا کردند که جای تشکر دارد.

* این تیم سال قبل چهارم شده و امسال قطعا برای صعود می‌جنگد. فکر می‌کنید تیم به تقویت احتیاج دارد؟
نمی‌توان روی این مسئله که خوشه طلایی سال قبل چهارم شده حساب کرد. خیلی تیم ها چهارم یا سوم می‌شوند و سال بعد برای نیفتادن می‌جنگند. خدا را شکر اسکلت اصلی تیم حفظ شده و بازیکنان خوبی هم اضافه شدند. شاید یکی دو تقویتی هم لازم داشته باشیم اما به نظر من تیم خوبی داریم. برای صعود فقط این تیم نیست که تیم و مربی و بازیکنان خوبی داشته باشیم؛ همه عوامل تاثیرگذار هستند و این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که همه عوامل با هم تفاهم داشته باشند و همکاری کنند. انشاالله مثمرثمر باشد.

* به جز آقای شکوری بقیه کادرتان مشخص شده‌اند؟
بله تقریبا مربی بدنساز و گلرها مشخص شده است و یکی دو نفر دیگر هم در هفته آینده اضافه می‌شود.

* در‌ مورد تیم ملی هم صحبت کنید؛ اسکوچیچ ابقا شد و دیشب هم بازیکنان دوباره یک استوری درباره دخالت نمایندگان مجلس گذاشتند و آقای استیلی امروز صحبت ‌کردند کدام یک از اعضای نسل ۹۸ به ارکان فدراسیون فوتبال توصیه می‌کرد. در این خصوص صحبت کنید.
متاسفانه این اتفاقات رخ می‌دهد اما به نظرم فضای مجازی واقعا مصیبت شده است. همه باید تمرکزمان را روی کار خودمان بگذاریم. قطعا نیت بازیکنان خیر است که کسانی انتخاب شوند که مثمرثمر باشند اما اگر قرار است هر چیزی جای خودش نباشد مشکل ساز می‌شود. من شرایط تیم ملی را اصلا مساعد نمی‌دانیم.

* در خصوص استقلال هم‌ صحبت کنیم که پس از انتخاب آقای خسرو حیدری به عنوان دستیار، انتقاداتی مطرح شد. با شما برای همکاری با ساپینتو صحبت شده بود و اینکه در کل انتخاب ساپینتو را چطور می‌بینید؟
خیلی سخت است. خسرو حیدری زحمت زیادی برای این تیم کشیده و جزو کسانی بوده که هر زمانی که برای استقلال بازی کرده خوب بوده است. مسئله مربیگری زمین تا آسمان با بازیگری متفاوت است؛ در مورد اینکه آقای ساپینتو ایشان را انتخاب کرده یا باشگاه، به نظرم آقای ساپینتو که اصلا شناخت نداشته و قطعا باشگاه انتخاب کرده است. من نمی‌دانم اهداف باشگاه چه بوده و خودشان باید توضیح بدهند که اهداف ما این بوده که یکی موهایش بلندتر باشد، یکی لاغرتر باشد و یکی چاق! نمی‌دانم اهداف چه بوده و هست. با من صحبتی نشد؛ هر چند از اطراف پیغام فرستاده شد اما در حد شایعه بود و هیچ صحبتی رسمی نشد.‌ دوستانی به ما لطف داشتند می‌گفتند اگر شما قرار بگیری اتفاقاتی رخ می‌داد؛ در‌ همین حد بود. انشاالله موفق باشند. تیم خوب است و شاکله اصلی حفظ شده است. امیدوارم‌ حمایت سال قبل اتفاق بیفتد. هیچ نامی بالاتر از استقلال نیست و همه اشخاص می‌آیند و می‌روند جز طرفداران و اسطوره های باشگاه. اینها هستند که می‌مانند؛ کسانی که زحمت کشیدند و این پیراهن را نفروختند و اینطرف و آنطرف نرفتند. در دوران ما هم پیشنهاداتی می‌شد اما با عشق و علاقه و سرافرازی این پیراهن را انتخاب کردیم و مایه افتخارمان بود. هر چیزی هم که داریم صدقه سری باشگاه و طرفداران است.
* سردار نیم فصل را گذراند و در حال حاضر بوندسلیگا هم دو مهاجم اصلی خود را از دست داده و حالا در‌ کانون توجه قرار دارد. شما در بایرلورکوزن بودید؛ فکر می‌کنید سردار چه آینده ای دارد؟
به نظرم سردار اگر تمرکزش را روی کار خودش بگذارد آینده خیلی خوبی دارد. قانون آلمان اینطور است که اگر شما به عنوان شهروند هم به آنجا بروید اوایل سخت جا می‌افتید. فوتبال هم همین است و برای من هم اتفاق افتاد؛ اگر مصدومیت به وجود نمی‌آمد نیم فصل دوم فیکس شده بودم ولی نشد. الان هم سردار همین است. حتما تیم های بزرگ مثل بايرن مونیخ او را زیر نظر دارند و می‌تواند اتفاقات خیلی خوبی رخ بدهد. من سردار را خیلی دوست دارم و در جام جهانی قبلی هم صحبت هایی انجام دادیم که آن اتفاقات تلخ برایش رخ داده بود؛ باز هم به او می‌گویم آرامشش را حفظ کند و تمرکز داشته باشد می‌تواند به جاهای بالاتری برسد.

دیدگاه‌ها