کد خبر : 1836938 | 14 مرداد 1401 ساعت 21:15 | 46K بازدید | 41 دیدگاه

پرسپولیس خوزستان زیر ذره‌بین پرسپولیس تهران

تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس در حال بررسی وضعیت باشگاهی است که زمزمه تشکیلش در خوزستان به گوش می‌رسد.

پرسپولیس خوزستان زیر ذره‌بین پرسپولیس تهران

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه استقلال تیم‌های هم‌نام زیادی را در فوتبال ایران داشته و از رشت تا خوزستان و اهواز تیم‌هایی با نام استقلال را به سطح اول فوتبال ایران آورده‌اند اما پرسپولیس همیشه نامی یگانه در تاریخ لیگ برتر بوده است.

این در حالی است که تیم‌هایی نظیر پرسپولیس اردبیل و پاکدشت و... در سطوح مختلف فوتبال ایران حضور داشتند و همیشه حضور این تیم‌ها با مخالفت و موضع منفی باشگاه سرخپوش تهرانی مواجه بوده است.

باشگاه پرسپولیس همیشه اعتقاد داشته که این نام متعلق به تیمی است که در تهران تشکیل شده و به زعم آنها طرفدارانی در جای جای ایران دارد.

حال تشکیل تیمی به نام پرسپولیس در خوزستان که به ادعای مالکانش قرار است جای استقلال ملاثانی را در لیگ یک بگیرد، توجه گروهی از هواداران فوتبال را جلب کرده و البته مدتی است که این موضوع به گوش مدیران پرسپولیس نیز رسیده است.

در شرایطی که این باشگاه بر حفظ نام تجاری پرسپولیس تأکید دارد، این روزها در حال بررسی تشکیل چنین تیمی است تا به زودی واکنشی احتمالا منفی به آن نشان بدهد.

با این حال در صورتی که پرسپولیس خوزستان پیش از ثبت نام تجاری پرسپولیس به نام باشگاه کنونی در تهران تاسیس شده باشد، احتمالا رضا درویش و همکارانش کار سختی برای اثبات ادعای خود خواهند داشت.

در هر حال باشگاه پرسپولیس تهران تلاش می‌کند تا انحصار این نام را برای خود حفظ کند و باید دید در روزهای آینده پس از بررسی بیشتر وضعیت از سوی تیم حقوقی این باشگاه، آنها چه موضعی را اتخاذ خواهند کرد.

دیدگاه‌ها