کد خبر : 1836962 | 15 مرداد 1401 ساعت 00:57 | 14.3K بازدید | 33 دیدگاه

آینتراخت 1-6 بایرن: آتش‌بازی افتتاحیه

بایرن مونیخ در اولین دیدار فصل جدید بوندس‌لیگا موفق شد با نتیجه 6-1 آینتراخت فرانکفورت را از پیش رو بردارد.

آینتراخت 1-6 بایرن: آتش‌بازی افتتاحیه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یولیان ناگلزمان در دیدار امشب در همان نیمه اول با زدن 5 گل کار حریف را یکسره کردند و در نهایت هم با نتیجه 6-1 به برتری رسیدند.

باواریایی‌ها تنها 5 دقیقه برای زدن گل اول منتظر ماندند و جاشوا کیمیش با شوت هوشمندانه از روی  یک ضربه آزاد، بایرن را پیش انداخت. روی خطایی که روی سادیو مانه انجام شده بود، کیمیش پشت ضربه قرار گرفت و با استفاده از غفلت مدافعان و دروازه بان حریف، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

1732838

6 دقیقه بعد بایرن به گل دوم رسید. این بار هم کیمیش در متن حرکت بود و ضربه کرنر او با دخالت توماس مولر به بنجامین پاوارد رسید و او هم با شوتی غیرقابل مهار، حساب کار را 2-0 کرد.
حملات بایرنی‌ها ادامه داشت و این تیم دو بار تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت اما ضربات توماس مولر و جمال موسیالا به تیر دروازه برخورد کرد تا اینکه در دقیقه 29، سادیو مانه اولین گل خود را در بوندس لیگا به ثمر رساند.

1732837

این ستاره سنگالی که در سوپرجام مقابل لایپزیش هم موفق به گلزنی شده بود، روی ارسال سرژ گنابری، با ضربه سر دروازه را باز کرد.
حملات بایرنی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 35، جمال موسیالا روی پاس عرضی توماس مولر به دهانه دروازه، با یک ضربه بغل پای ساده گل چهارم را به ثمر رساند.
در دقایق پایانی نیمه اول کمی از فشار حملات بایرنی‌ها کاسته شد اما در دقیقه 43 بار دیگر توماس مولر در نقش گلساز ظاهر شد و سرژ گنابری با شوتی محکم حساب کار را 5-0 کرد تا بایرنی ها در نیمه اول به یک برتری قاطع برسند.

نیمه دوم را فرانکفورت بهتر آغاز کرد و در دقیقه 55 به گل رسید اما داور بعد از استفاده از VAR این گل را نپذیرفت.
تلاش تیم میزبان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 64، این تیم توانست یکی از گل های خورده را جبران کند.
روی اشتباه نویر پشت محوطه جریمه خودی بود که راندال کولو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پای ساده، دروازه خالی بایرن را باز کرد.
بعد از این گل بایرنی ها بار دیگر حملات شان را از سر گرفتند و هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند تا اینکه در دقیقه 83، موسیالا بار دیگر موفق به گلزنی شد. 
روی یک حرکت تیمی عالی بود که موسیالا با پاس در عمق لروی سانه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه نه چندان محکم موفق شد دروازه کوین تراپ را باز کند.
در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با نتیجه 6-1 به سود بایرن به پایان رسید. 
 

دیدگاه‌ها