کد خبر : 1836995 | 15 مرداد 1401 ساعت 11:20 | 29.3K بازدید | 6 دیدگاه

نخستین گل سوارز پس از بازگشت به خانه (عکس)

لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای و اسبق بارسلونا، نخستین گلش را با پیراهن ناسیونال به ثمر رساند.

نخستین گل سوارز پس از بازگشت به خانه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت به خانه پس از 17 سال، تصمیم لوئیس سوارز مهاجم فصل گذشته اتلتیکو مادرید و اسبق بارسلونا بود. بازیکنی که سالیان متوالی را در فوتبال اروپا سپری کرده بود و پس از اتمام قراردادش با روخی بلانکو، به تیم دوران جوانی خود یعنی ناسیونال بازگشت.

چند روز پیش و در دیداری از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا سودآمریکانا، ناسیونال به مصاف حریف برزیلی خود رفت. سوارز برای دقایقی وارد زمین مسابقه شد تا نخستین بازی خود با لباس تیم جدیدش را تجربه کند.

بامداد امروز و در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر اروگوئه، ناسیونال در استادیوم خانگی خود یعنی گران پارک سنترال به مصاف رنتیستاس رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

1732889

در این مسابقه، لوئیس سوارز از ابتدای نیمه دوم وارد زمین مسابقه شد و در دقیقه 74 توانست کرنر ارسالی برایان اوکامپو را با یک ضربه سر وارد دروازه حریف کرده و نخستین گل خود با لباس ناسیونال را به ثمر برساند.

البته ناسیونال در دقایق پایانی بازی صاحب یک ضربه پنالتی نیز شد که سوارز پشت این ضربه ایستاد و آن را از دست داد اما در نهایت ناسیونال با همان نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود گذشت و به اولین پیروزی در فصل جدید دست یافت.

حالا و چهار روز دیگر، سوارز و هم تیمی‌هایش باید در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی کوپا سودآمریکانا به مصاف اتلتیکو گویانینس بروند. دیدار رفت با یک گل به سود تیم برزیلی به پایان رسید و ناسیونال به دنبال جبران این شکست است.

دیدگاه‌ها