کد خبر : 1837022 | 15 مرداد 1401 ساعت 13:11 | 20.2K بازدید | 7 دیدگاه

برای‌ شما بهترین ها را آرزو می کنم؛

پیام ویژه اسطوره والیبال ایتالیا برای تیم ملی زنان ایران

لورنزو براردی، اسطوره والیبال ایتالیا، برای الساندرا کمپدلی به همراه تیم ملی والیبال زنان ایران آرزوی موفقیت کرد.

پیام ویژه اسطوره والیبال ایتالیا برای تیم ملی زنان ایران

به گزارش "ورزش سه"، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 17 تا 27 مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال زنان ایران برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می‌کند.

این تیم که برای برگزاری اردوی برون مرزی از دهم مرداد ماه عازم شهر استانبول شده است در نخستین دیدار دوستانه برابر تیم ملی جوانان فنرباغچه با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه‌ که روز گذشته (چهارشنبه 12 مرداد) برگزار شد، با امتیازات 25 بر 17، 25 بر 16 و 25 بر 19 حریف خود را شکست دادند. تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین مسابقه نیز موفق به شکست حریف خود با نتیجه ای مشابه شد.  

1732931

در همین راستا لورنزو برناردی،اسطوره والیبال ایتالیا و یکی از بهترین‌های تاریخ این ورزش برای هموطنش یعنی الساندرا کمپدلی در مسابقات کشورهای اسلامی آرزوی موفقیت کرده است. کمپدلی این ویدئو را به اشتراک گذاشت که برناردی در آن می گوید: سلام به همه، می خواهم برای شما در تورنمنت پیش رو که در ترکیه به میدان می روید، بهترین‌ها را آرزو کنم. همچنین یک آرزوی ویژه برای الساندرا   در راستای کاری که با تیم ملی زنان ایران انجام می دهد. واقعا از اعماق وجود برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارم.

دیدگاه‌ها