کد خبر : 1837027 | 15 مرداد 1401 ساعت 13:35 | 8.2K بازدید | 6 دیدگاه

جدایی از مردم و شهر آبادان سخت بود؛

بیت‌سعید: دربی همیشه حساس است مخصوصا الان!

مهاجم صنعت نفت آبادان با ابراز خوشحالی از ادامه حضورش در این تیم، ارتقای رتبه نفت در جدول را مهمترین هدف فصل جدید دانست.

بیت‌سعید: دربی همیشه حساس است مخصوصا الان!

به گزارش "ورزش سه"، حسن بیت سعید با تمدید قرارداد خود با صنعت نفت، فصل جدید را هم با پیراهن این تیم بازی خواهد کرد. او در مورد این تصمیم گفت: توفیقی شد که قرارداد خود را تمدید کنم. خدا را شاکرم که می توانم در تیم خوب و پرهوادار صنعت نفت فوتبالم را ادامه دهم. از همه کسانی که به من لطف کردند و قابلم دانستند تشکر می کنم. از هواداران هم تشکر ویژه دارم که در این مدت پیگیر کار من بودند. از صمیم قلب خوشحالم که برای هوادارانی بازی می کنم که فوتبال را می فهمند.

او در واکنش به این موضوع که الان در کنار طالب ریکانی، جزو قدیمی های تیم محسوب می شوی تاکید کرد: در تیم ما قدیمی های دیگر چون حسین ساکی، حکیم نصاری و فاخر تهامی و... وجود دارند. البته بین بازیکنان صحبتی در این مورد نیست. برای ما فرقی نمی کند چه کسی چه مدت حضور داشته و موفقیت تیم بسیار مهمتر است.

مهاجم صنعت نفت در پاسخ به این سوال که چقدر برای درخشش و گلزنی در فصل جدید انگیزه داری گفت: هدف اصلی ما بهتر کردن رتبه صنعت نفت است. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب و دل هواداران را شاد کنیم. در کنار این هدف مهم، انشالله بتوانم گلزنی کنم. گلزنی یکی از عوامل موفقیت تیم است و من و بقیه بچه ها باید برای این مهم حسابی تلاش کنیم.

دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد مخصوصا الان که اول فصل است و تیم ها شناخت زیادی از هم ندارند ولی می خواهند با یک نتیجه خوب وارد فصل جدید شوند. قبل از صحبت در این مورد باید به این نکته اشاره کنم که هر دو تیم برای یک استان هستند. هر دو تیم باید اخلاق ورزشی را رعایت کنند. در مورد نتیجه هم هر تیمی بیشتر تلاش کند موفق خواهد بود. فولاد یک مجموعه خوب و کامل دارد. این تیم مدیریت، کادرفنی و بازیکنان خوبی دور هم جمع کرده است. ما هم صنعت نفت هستیم و به دنبال کسب یک نتیجه خوب در شروع کار هستیم. من در فولاد هم بازی کردم و می دانم که بازی های نفت و فولاد همیشه حساس بوده و امیدوارم که روز، روز ما باشد.

بیت سعید صحبت های خود را این گونه به پایان رساند: از تمام تیم هایی که به من پیشنهاد دادند تشکر می کنم ولی جدایی از مردم و شهر آبادان سخت بود. آبادان شهر محروم و مظلومی است و تنها دلخوشی مردم آن تیم صنعت نفت است. انشالله که بتوانیم با کمک هم نتایج خوبی کسب کرده و دل آنها را بر چند دقیقه هم که شده شاد کنیم.

دیدگاه‌ها