کد خبر : 1837068 | 15 مرداد 1401 ساعت 17:55 | 23.3K بازدید | 5 دیدگاه

هنوز بازیکن کاملی نیستم

هالند: پدرم هر روز می‌گوید چرا آن توپ را گل نکردی؟

پدر ارلینگ هالند هنوز او را به‌خاطر موقعیت عالی‌ای که برابر لیورپول از دست داد، سرزنش می‌کند.

هالند: پدرم هر روز می‌گوید چرا آن توپ را گل نکردی؟

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال باشگاه‌های بزرگی خواهان ارلینگ هالند بودند ولی در نهایت او منچسترسیتی را انتخاب کرد. هالند در اولین بازی خود برای سیتی توانست دروازه بایرن را باز کند. دیداری که البته دوستانه بود. او در نخستین بازی رسمی خود برای سیتی، برابر لیورپول در جام خیریه موفق به گلزنی نشد. هالند در اواخر بازی یک فرصت بسیار عالی را مقابل دروازه از دست داد تا در همین شروع کار مورد انتقاد قرار بگیرد.

1732543

هالند در مصاحبه با نشریه "اتلتیک" و در مورد موقعیتی که برابر لیورپول از دست داد گفت:« این سوالی است که پدرم هر روز از من می‌پرسد. باید روی تمام کنندگی بیشتر کار کنم. من هنوز بازیکن کاملی نیستم و باید روی ضربه با پای چپ و راست و نیز ضربات سر، بیشتر از اینها تمرین کنم. در یک بازی حساس شما نباید آن موقعیت را از دست بدهید ولی نگران نیستم. در بازی‌های بعد جبران خواهم کرد.»

1731220

هالند در مورد انتخاب سیتی به جای رئال و بارسا گفت:« پدرم نقش مهمی داشت. او قبلا بازیکن سیتی بود و از من خواست که با بررسی همه شرایط، یک تصمیم منطقی بگیرم. او شرایط سیتی را برایم توضیح داد و اینکه فضا برای پیشرفت من در این باشگاه فراهم است. او پس از امضای قرارداد من با سیتی بسیار خوشحال بود. بین ما ارتباط بسیار خوبی وجود دارد و گاهی به شوخی می‌گوید، یادت باشد که من در آنفیلد به لیورپول گل زده‌ام و فعلا از تو پیش هستم.»

هالند در مورد کار زیر نظر پپ گواردیولا گفت:« وفق پیدا کردن با لیگ برتر ساده نیست و سطح انتظارات بالاست اما با کمک پپ گواردیولا، سعی می‌کنم هر چه زودتر خودم را وفق بدهم. او مربی سختگیری است و می‌خواهد کارها را 100 درصد درست انجام دهید. حتی دوست دارد یک دویدن معمولی در تمرین هم به بهترین شکل انجام شود. گواردیولا می‌گوید باید در تمرینات مثل میدان مسابقه باشید.»

دیدگاه‌ها