کد خبر : 1837077 | 15 مرداد 1401 ساعت 19:20 | 11.2K بازدید | 13 دیدگاه

تکذیب شد؛ PSG برای جذب وینیسیوس اقدام نکرده

در روزهای گذشته شایعاتی درباره تمایل پاری‌سن ژرمن به جذب وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید مطرح بود ولی رسانه‌های اسپانیایی این شایعات را تکذیب کردند.

تکذیب شد؛ PSG برای جذب وینیسیوس اقدام نکرده

به گزارش "ورزش سه"، از دورانی که رسانه‌های مادرید انتقادهای شدیدی به وینیسیوس جوان مطرح می‌کردند؛ روزهای زیادی گذشته است. ستاره برزیلی موفق شده تا حد زیادی از زیر سایه کریم بنزما بیرون بیاید و استعداد نابش را به‌نمایش بگذارد. بعد از فصل درخشان رئال که با درخشش وینیسیوس همراه بود دیگر هیچکس در پایتخت اسپانیا به جدایی او فکر هم نمی‌کند.

باشگاه فرانسوی PSG در گذشته خواهان به‌خدمت گرفتن این ستاره برزیلی بود و با توجه به عملکرد درخشان او در فصل گذشته عجیب نیست اگر تصمیم گرفته باشد بار دیگر بخت خود را برای انتقال او به پاریس بیازماید.

1733011

پاری‌سن ژرمن می‌داند که ممکن است در فصل‌های آینده کیلیان امباپه را از دست بدهد و با توجه به اینکه آینده نیمار هم مشخص نیست؛ به دنبال ستاره‌ای هستند که بتواند در حد و اندازه آنها ظاهر شود. شاید به این‌خاطر بود که برخی رسانه‌های فرانسوی اخیرا مدعی شدند PSG تمایل دارد برای خرید وینیسیوس اقدام کند.

باشگاه پاریسی در پایان فصل 2021 به‌صورت رسمی با رئال تماس گرفت و خواهان جذب ستاره برزیلی شد. PSG آن روزها می‌ترسید امباپه قراردادش را تمدید نکرده و راهی رئال شود. اما رسانه‌های اسپانیایی امروز اعلام کردند امسال تابستان هیچ تلاشی از سوی این باشگاه برای تماس با رئال یا وینیسیوس انجام نشده است.

علاوه‌بر این، رسانه اسپانیایی ABC اعلام کرد وینیسیوس شخصا کوچکترین علاقه‌ای به ترک رئال ندارد و به مدیران باشگاه مادریدی اطلاع داده حتی اگر تماسی از باشگاه‌های دیگر دریافت کند به هیچ‌وجه با آنها مذاکره نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها