کد خبر : 1837096 | 15 مرداد 1401 ساعت 21:13 | 8.4K بازدید | 13 دیدگاه

آریگو ساکی:

کورس قهرمانی سری آ بین میلان و اینتر خواهد بود

آریگو ساکی، سرمربی افسانه‌ای فوتبال ایتالیا به تشریح شرایط مدعیان در آستانه شروع فصل جدید سری آ پرداخته است.

کورس قهرمانی سری آ بین میلان و اینتر خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، روسونری فصل گذشته در رقابتی نزدیک و دشوار موفق شد از سد رقیب همشهری خود اینتر گذشته و بعد از 11 سال دوباره عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را به خود اختصاص دهد. آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان مدعی شد دوباره کورس قهرمانی بین این دو تیم خواهد بود و البته نباید در این میان نام تیم‌هایی چون یوونتوس یا رم را نیز فراموش کرد.

1733047

آریگو ساکی گفت: "به نظر من میلان به سبک اروپایی فوتبال بازی می‌کند. اگر شاگردان استفانو پیولی تواضع و فروتنی خود را در طول فصل از دست ندهند، در این فصل نیز دوباره برای کسب عنوان قهرمانی تا هفته پایانی رقابت خواهند کرد. البته شرایط برای اینتر نیز مشابه است، اما بازیکنان نراتزوری باید یاد بگیرند که در قالب یک تیم و با هر 11 بازیکن کنار هم بازی کنند، در غیر این‌صورت آنها نمی‌توانند در بخش پرسینگ یا مالکیت توپ موفق عمل کنند. در واقع روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز، دو مهاجم این تیم هم باید در امور دفاعی به دیگر بازیکنان حاضر در زمین کمک کنند.

شرایط فصل بعد یوونتوس؟ بازیکنان بیانکونری در فصل گذشته کمی انگیزه خود را از دست داده بودند، اما من فکر می‌کنم که آنها برای نشان دادن اثرگذاری خود در فوتبال ایتالیا، دوباره به مسیر موفقیت باز خواهند گشت. همچنین باید مواظب رم هم باشید، زیرا ژوزه مورینیو مربی بسیار با تجربه‌ای است که می‌داند چگونه به گروه خود انگیزه دهد. ریسک بزرگ برای رم مثل همیشه، احساس رضایت بیش از اندازه است."

دیدگاه‌ها