کد خبر : 1837103 | 15 مرداد 1401 ساعت 22:13 | 75.1K بازدید | 25 دیدگاه

غیبت مشکوک پورعلی‌گنجی مقابل سایپا

غیبت مرتضی پورعلی‌گنجی در ترکیب پرسپولیس برای بسیاری سوال برانگیز شده است.

غیبت مشکوک پورعلی‌گنجی مقابل سایپا

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی ساعتی پیش به مصاف سایپا رفت که بسیاری تصور می‌کردند که این بازی شبیه‌سازی یحیی برای دیدار هفته اول مقابل ذوب آهن خواهد بود و به نظر می‌رسد این اتفاق نیز رخ داد و یحیی با ترکیبی که به نظر چینش اصلی اوست، تیمش را به زمین فرستاد.

با این حال یک نکته جالب، نیمکت‌نشینی مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس، در این بازی بود. او که در تمام بازیهای پیش فصل پرسپولیس به میدان رفته، در حالی از روی نیمکت نمایش زوج علی نعمتی و گئورگی گولسیانی را تماشا کرد که در دیدار مقابل تیم امید به همراه گولسیانی زوج تشکیل داده بود.

1733060

اما حالا به نظر می‌رسد یک موضوع باعث شده تا یحیی در تست تیمش برای دیدار با ذوب آهن، پورعلی را نیمکت نشین کرده است. او در آخرین بازی پیش از ترک ایران به مقصد چین، به دلیل درگیری با داور از سوی کمیته داوران محروم شده بود و حالا باشگاه پرسپولیس در مورد بخشش محرومیت وی به جمع بندی نرسیده است.

این در شرایطی است که بر اساس آخرین آیین نامه فوتبال ایران، محرومیت پورعلی‌گنجی مشمول مرور زمان می‌شود اما باشگاه پرسپولیس منتظر استعلام نهایی در مورد این بازیکن است.

بنابراین احتمال دارد یحیی که یک نیم فصل برای ترس از محرومیت به تاجیک‌ها بازی نداد، از پورعلی‌گنجی نیز در دیدار نخست در ترکیب اصلی استفاده نکند.

دیدگاه‌ها