کد خبر : 1837118 | 16 مرداد 1401 ساعت 01:40 | 34.6K بازدید | 9 دیدگاه

مقاومتی که بعد از اخراج علی و در دقیقه 96 شکست؛

بدبیاری بزرگ کایسری در شب اخراج کریمی

در شبی که علی کریمی از زمین بازی اخراج شد، بشیکتاش با یک گل کایسری اسپور را شکست داد.

بدبیاری بزرگ کایسری در شب اخراج کریمی

به گزارش "ورزش سه"، تیم کایسری اسپور امشب در حالی که در ترکیب خود دو بازیکن ایرانی داشت پای به دیدار هفته اول فصل جدید سوپر لیگ ترکیه گذاشت. این تیم میهمان بشیکتاش بود و با گل دقایق واپسین از کسب مساوی ارزشمند خارج از خانه مقابل حریف قدرتمند خود باز ماند.

مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور امشب جزو نفرات فیکس این تیم بود و علی کریمی، دیگر ایرانی این تیم نیز در بین یازده بازیکن اصلی تیم دیده می‌شد. 
کریمی چندین ماه به دلیل مصدومیت و جراحی نتوانست در تمرینات کایسری حضور یابد اما از چندی پیش کار خود را با این تیم شروع کرد و بعد از منتفی شدن حضورش در استقلال امیدوار به درخشش در لیگ ترکیه است.

1733108

کایسری اسپور در این دیدار توانست فشار تیم میزبان را تحت کنترل درآورد و با هدف کسب یک مساوی خارج از خانه، سعی در بسته نگه داشتن دروازه خود داشت. کار این تیم اما در دقیقه 67 با اخراج یکی از بازیکنانش سخت شد.
اخراجی کایسری اسپور، علی کریمی بود. او در دقیقه 59 اولین اخطار را از داور بازی دریافت کرد و تنها 8 دقیقه بعد با دریافت اخطار دوم، از زمین بازی اخراج شد.

در ادامه کار، بشیکتاش به حملات خود ادامه داد و در نهایت توانست در ششمین دقیقه از وقت‌های اضافه این دیدار پرتنش، دروازه حریف را باز کرده و به سه امتیاز کامل دست پیدا کند. رشید غزال، در دقیقه 6+90 و تنها سه دقیقه بعد از اخراج هم تیمی خود توسان توانست این گل را به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها