کد خبر : 1837120 | 16 مرداد 1401 ساعت 02:19 | 103.6K بازدید | 113 دیدگاه

دو گل و یک پاس گل در هفته اول

برگردان مسی برای شروع رویایی فصل جدید

لیونل مسی، فصل جدید رقابت‌های لیگ 1 فرانسه را با نمایشی درخشان آغاز کرد.

برگردان مسی برای شروع رویایی فصل جدید

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آرژانتینی که بعد از جدایی از بارسا و پیوستن به پی اس جی، فصل ضعیفی را سپری کرده بود و آمار گلزنی پایینش تعجب بسیاری را به همراه داشت، فصل جدید را درخشان آغاز کرد و امشب در خانه کلرمون، علاوه بر دادن یک پاس گل، دو گل هم زد، از جمله یک ضربه برگردان تماشایی، تا نشان بدهد روزهای بد فصل قبل را پشت سر گذاشته است.

1733121
روی هر پنج گل پی‌اس‌جی در دیدار امشب، ردپایی از مسی یا نیمار بود. ستاره برزیلی یک گل زد و سه پاس گل داد و مسی علاوه بر دو گلی که زد، یک پاس گل هم برای شماره 10 تیمش فراهم کرد.

تاثیرگذاری مسی از دقیقه 9 شروع شد، جایی که پاس پابلو سارابیا را با یک لمس توپ دیدنی به نیمار رساند و او توانست گل اول بازی را به ثمر برساند.
همین زوج در دقیقه 80، گل چهارم پی اس جی را با همکاری هم به ثمر رساندند. این بار نیمار بود که در نقش گلساز ظاهر شد و مسی با ضربه‌ای نه چندان محکم، اولین گلش در این دیدار را به ثمر رساند.

1733116

نمایش خوب مسی در این دیدار پایان درخشانی داشت و او در دقیقه 86، با یک ضربه برگردان، گل دومش در این دیدار را به ثمر رساند. روی پاس دقیق لئاندرو پاردس بود که مسی پشت مدافعان حریف صاحب موقعیت شد و بعد از کنترل توپ با سینه، با ضربه‌ای تماشایی کار را تمام کرد.

17331181733119
البته به نظر می‌رسد که مسی چندان از گلزنی‌اش در این دیدار هیجان‌زده نشده بود چراکه در پستی که بلافاصله بعد از بازی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، هیچ اشاره‌ای به گل‌هایش نداشت.

او چهار عکس منتشر کرد که هیچ یک از آنها مربوط به گلزنی‌اش نبود و به نوشتن کپشنی کوتاه اکتفا کرد. او نوشت:" اولین بازی لیگ، اولین پیروزی."

1733120 

دیدگاه‌ها