کد خبر : 1837125 | 16 مرداد 1401 ساعت 09:18 | 14.2K بازدید | 19 دیدگاه

گالتیه: گلزنی در DNA پاری سن ژرمن است

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر کلرمون کاملا راضی است.

گالتیه: گلزنی در DNA پاری سن ژرمن است

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ فرانسه به مصاف کلرمون رفت و موفق شد با نتیجه 0-5 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
گالتیه تابستان امسال جانشین مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پی اس جی شد و این اولین تجربه حضور او روی نیمکت این تیم به حساب می‌آمد که با یک پیروزی پر گل و شیرین برای او به پایان رسید. 
این مربی فرانسوی پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« از همه چیز بسیار راضی هستم و اول و بیشتر از همه از این پیروزی که به دست آوردیم. پیروزی در این بازی و به ثمر رساندن پنج گل اتفاق مهمی برای ما است، خصوصا که هیچ گلی دریافت نکردیم و سطح بالای خودمان را در تمام طول بازی حفظ کردیم.»

1731594

سرمربی جدید پی اس جی درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت:« من از سبکی که بازیکنان در حملات ارائه کردند بسیار راضی هستم اما خط دفاعی نیز نمایش قابل توجهی برای پس گرفتن توپ داشت. بازیکنان برای یکدیگر تلاش زیادی کردند و این چیزی است که ما در تمرینات بارها و بارها روی آن تاکید کرده بودیم.»
گالتیه با ابراز خوشحالی از کلین شیت در اولین بازی فصل اضافه کرد:« این موضوع همیشه برای ما بسیار مهم است. دو یا سه فرصت را در بازی برابر نانت از دست دادیم اما امشب هیچ فرصتی از دست نرفت. بازیکنانم تمایل به دفاع تیمی بالایی دارند و این روشی هوشمندانه برای مقابله با خطر حریف است.»
او همچنین درباره گل‌های متعدد تیمش در این بازی ادامه داد:« مهم‌ترین نکته در فوتبال گلزنی است. این چیزی است که در دی ان ای تیم ما و بازیکنان تیم ما وجود دارد. بنابراین ما از این بازی بسیار راضی هستیم. توانستیم در حملات متعددی که داشتیم کیفیت تکنیکی خودمان را نشان دهیم و به عنوان یک تیم دفاع کنیم.»

 

دیدگاه‌ها