کد خبر : 1837134 | 16 مرداد 1401 ساعت 11:16 | 37K بازدید | 15 دیدگاه

طارمی: ما یک تیم هستیم و وظیفه من گلزنی است

مهاجم ایرانی پورتو پس از درخشش برابر ماریتیمو، اظهار داشت که گلزنی وظیفه اوست.

طارمی: ما یک تیم هستیم و وظیفه من گلزنی است

به گزارش "ورزش سه"، پس از درخشش برابر توندلا در دیدار سوپرجام، مهدی طارمی به عملکرد خوب خود با لباس پورتو ادامه داد و در هفته نخست از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، دو بار دروازه ماریتیمو را باز کرد تا مدافع عنوان قهرمانی با پیروزی 5 بر یک، شروع پرقدرتی داشته باشد.

در پایان این دیدار مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او درباره کسب این عنوان و دریافت جایزه MVP بازی گفت: اول از همه بابت دریافت این جایزه تشکر می کنم. این جایزه برای من خیلی خوب است و خوشحالم. من سخت برای تیمم کار و تلاش می‌کنم.

طارمی سپس در پاسخ به این سوال که چه حسی نسبت به حضور هواداران در ورزشگاه دارد پاسخ داد: وقتی در مقابل هواداران خودمان بازی می‌کنیم، تیم همیشه بسیار هیجان زده است. آنها برای باشگاه پورتو باورنکردنی و بسیار مهم هستند. خوب است که می‌توانیم با قدرت ادامه بدهیم و پیروز شویم.

1733135

مهاجم ایرانی سپس درباره این موضوع که با وجود جدایی چندین ستاره مهم اما پورتو همچنان به پیروزی‌هایش ادامه می دهد اظهار داشت: پاسخ من به سوال شما این است: ما یک تیم هستیم. مهم نیست چه کسی گل می زند، چه کسی از ابتدا به زمین می رود، چه کسی به عنوان بازیکن تعویضی می‌آید و چه کسی اصلا بازی نمی‌کند. ما یک تیم به معنای واقعی کلمه هستیم.

طارمی در پایان درخصوص اینکه در دو بازی ابتدایی فصل (سوپر جام و دیدار هفته نخست فصل جدید) چهار گل به ثمر رسانده است گفت: وظیفه من گلزنی است و تلاش کنم تا همیشه بهترین عملکردم را نشان دهم و این روند ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها