کد خبر : 1837143 | 16 مرداد 1401 ساعت 12:49 | 50.8K بازدید | 10 دیدگاه

کارت قرمز مفت در بازی حساس بوندسلیگا

ناراحتی داور از اخراج دروازه‌بان لورکوزن

بایرلورکوزن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول بوندسلیگا به مصاف دورتموند رفت و با نتیجه 0-1 شکست خورد.

ناراحتی داور از اخراج دروازه‌بان لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، هرادسکی، دروازه‌بان این تیم، در وقت‌های تلف شده در حالی که داخل محوطه جریمه بود توپی را با دستانش مهار کرد که پس از بررسی کمک داور ویدیویی مشخص شد  در بیرون از محوطه جریمه قرار داشته است و در نتیجه این بازیکن در دقیقه 92 اخراج شد. 
دکتر بریش پس از پایان بازی در این باره صحبت کرد و مشخص بود که تصمیم‌گیری روی این صحنه برای او آسان نبوده است اما چاره‌ای جز اجرای قانون نداشت. 
بریش پس از بازی به بیلد گفت:« من این موضوع را برای لوکاس هرادسکی توضیح دادم. او خیلی خوب برخورد کرد و من به این خاطر از او سپاسگزار هستم. او ورزشکاری منصف است که همیشه پس از بازی پیش می‌آید و از ما تشکر می‌کند، حرف زدن با او واقعا آسان است. من بسیار متاسف هستم که مجبور به گرفتن چنین تصمیم سختی شدم اما چاره دیگری نداشتم.»

1733162
او درباره دلیل گرفتن این تصمیم اظهار داشت:« مسئله جلوگیری از یک شانس خوب گلزنی برای حریف بیرون از محوطه جریمه است. از آن جایی که مارکو رویس نزدیک بود و می‌توانست توپ را در اختیار بگیرد و روی موقعیت تک به تک گل بزند، این شانس گلزنی به حساب می‌آمد و من چاره‌ای جز نشان دادن کارت قرمز به او نداشتم.»
این داور آلمانی با ابراز تعجب از این اتفاق اضافه کرد:« دروازه‌بان اجازه ندارد که بیرون از محوطه جریمه از دست‌هایش استفاده کند. این صحنه واقعا جالب بود. من هرگز چنین کارت قرمزی در بوندسلیگا نداده بودم و فقط در فوتبال آماتور تجربه چنین اتفاقی را داشتم.»
هرادسکی درباره این صحنه گفت:« از نظر خودم در محوطه جریمه بودم و توپ را هم همان جا گرفتم. شاید چند سانتیمتر یا میلی‌متر بیرون بود. من متوجه نشدم که ممکن است کارت قرمز بگیرم، در غیر این صورت کار دیگری انجام می‌دادم. قانون، قانون است و شاید کارت قرمز حق من بود.»
بریش درباره واکنش این دروازه‌بان فنلاندی اظهار داشت:« من تعجب او را دیدم و برایش توضیح دادم. فکر می‌کنم او حالا دلیل این اتفاق را درک کند. این موضوع برای او کمی سخت بود اما من داور هستم و باید قانون را اجرا کنم، این کار من است.»

دیدگاه‌ها