کد خبر : 1837148 | 16 مرداد 1401 ساعت 13:24 | 7.1K بازدید | 4 دیدگاه

بعد از ماجرای دو ساله پرسپولیس؛

دروازه‌بان مصری گرفتار شکایت النصر شد!

النصر عربستان که مدتها شکایت از پرسپولیس را پیش برده بود، حالا شکایتی به ارزش 450 هزار دلار از دروازه‌بان مصری داشته است.

دروازه‌بان مصری گرفتار شکایت النصر شد!

به گزارش "ورزش سه"، محمد ابوجبل گلر تیم ملی مصر مدتی قبل قرارداد داخلی خود را با باشگاه النصر عربستان امضا و مبلغی را هم به عنوان پیش پرداخت دریافت کرد اما پس از این اتفاق مشخص شد این بازیکن، آزاد نبوده و همچنان با باشگاه سابق خود قرارداد دارد.

هیئت مدیره باشگاه النصر در پی این اتفاقات امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که از این دروازه بان به فیفا شکایت کرده و خواستار بازگرداندن مبلغی شده که به او پرداخت شده است. متن بیانیه به شرح زیر بود: «استعلام مدیریت باشگاه النصر مبنی بر وضعیت حقوقی و قراردادی محمد ابوجبل دروازه بان مصری با این باشگاه به این شرح است:

1- دو طرف بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط بازیکن و ایجنت وی مبنی بر پایان قرارداد وی با زمالک در تاریخ 2022/07/31 بر سر قراردادی از تاریخ 1/8/2022 به توافق رسیدند.

2- بر اساس برخی اطلاعات دریافتی از باشگاه مبنی بر اینکه این بازیکن در تاریخ فوق آزاد نیست برای امضای قرارداد، با این بازیکن و ایجنت وی تماس گرفته و به صورت شفاهی و سپس کتبی، و از آنها خواسته شد که مدرکی ارائه دهند که نشان دهد بازیکن در آن تاریخ آزاد است اما آنها هیچ مدرکی ارائه نکردند و اصرار داشتند که اطلاعات ارائه شده صحیح است.

* قرارداد باطل است

3- مدیریت باشگاه النصر پس از مهلت کافی به بازیکن و ایجنتش، طی چند نامه رسمی به فدراسیون فوتبال مصر استعلام برای بررسی برخی اطلاعات، رسما به بازیکن اعلام کرد که آنچه توافق شده، باطل و فاقد اثر حقوقی است و اینکه باشگاه النصر نمی‌تواند هر گونه قراردادی که منجر به تخلف جدی حقوقی شود منعقد کند.

1733175

4- 12 روز پس از اعلام قرارداد با دروازه بان کلمبیایی اوسپینا، محمد ابوجبل اطلاعیه ای را برای ما ارسال کرد که در آن اعلام کرد با باشگاه زمالک قرارداد امضا کرده و قرارداد خود را با آنها فسخ کرده است که این یک تصدیق ضمنی تلقی می.شود که اطلاعات قبلی نادرست بوده و این توافق بر اساس نقض فاحش و اطلاعات نادرست بنا شده است.

5- در نهایت باشگاه النصر تایید می کند که آنچه در رسانه ها در مورد مدت و ارزش قرارداد مطرح شد، اطلاعات نادرستی است و باشگاه برای بازگرداندن مبلغ 450 هزار دلاری که پرداخت شده، به فیفا شکایت خواهد کرد. ما تاکید می کنیم که این تفاوت حقوقی احترام ما را نسبت به بازیکن محمد ابوجبل کم نمی‌کند و می‌دانیم که هر دو طرف حقوق خود را به روش های قانونی مناسب حفظ می‌کنند.»

نکته جالب این است که تیم حقوقی النصر حدود دو سال شکایت از پرسپولیس را پیش برد اما در نهایت این پرونده نتیجه ای برای باشگاه عربستانی نداشت و النصر حالا پس از گذشت زمان کمی پرونده جدیدی را به فیفا خواهد برد.

دیدگاه‌ها