کد خبر : 1837189 | 16 مرداد 1401 ساعت 18:52 | 21.6K بازدید | 17 دیدگاه

چهارمحالی: هوادار بیشتر از استقلال موقعیت داشت

محمد چهارمحالی، هافبک هوادار از شرایط و اهداف تیمش برای لیگ بیست و دوم می‌گوید.

چهارمحالی: هوادار بیشتر از استقلال موقعیت داشت

به گزارش "ورزش سه"، چهارمحالی هافبک وسط هوادار است که فصل پیش مهره فیکس این تیم بود و در تیم ساکت الهامی هم جایگاه ثابتی در بازی‌های پیش‌فصل داشته است. او در خصوص اردوهای آماده‌سازی تیم‌شان گفت: سه بازی در ترکیه و سه بازی در تهران انجام دادیم. بازی‌های سنگین و خوبی بود و توانستیم به چیزهایی که کادرفنی می‌خواست برسیم. خداراشکر سالم از بازی‌ها بیرون آمدیم.

او راجع به بازی دوستانه با استقلال بیان کرد: یک بازی جاندار با استقلال کردیم. استقلال یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است. تیم ما اما ترکیبی از جوان‌ها و باتجربه ها است. بیشتر بازی دست ما بود و یک پنالتی از دست دادیم و یک تک به تک هم به تیرک دروازه‌شان زدیم. موقعیت آنچنانی به استقلال ندادیم و بازی هم در نهایت یک بر یک شد.

1733249

چهارمحالی ادامه داد: شرایط خودم خیلی خوب است و از وقتی آقا ساکت الهامی آمده نکات فنی خوبی یاد گرفته‌ام. از تمرین کردن با هدایت او لذت می‌برم؛ تا الان از من راضی بوده‌اند. من هافبک وسط بازی می‌کنم و آقای الهامی در یک بازی با تیم قطری من را در پست مهاجم راست هم بازی داد و در آن پست از من راضی بود.

این هافبک که سومین فصل حضور در هوادار را در پیش دارد در خصوص اهداف‌شان گفت: تیم‌ ما الان هجومی‌تر شده است. امسال هم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. پارسال می‌توانستیم رتبه تک‌رقمی بگیریم. سال گذشته تجربه کسب کردیم و انشاالله امسال از اول برای کسب امتیازات به زمین می‌رویم.

دیدگاه‌ها