کد خبر : 1837235 | 17 مرداد 1401 ساعت 10:02 | 14.8K بازدید | 17 دیدگاه

ژاوی: برای شروع فصل کاملا آماده‌ایم

ژاوی، سرمربی بارسلونا، بعد از پیروزی 6-0 مقابل پوماس در خوان گامپر از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت بارسا برای شروع فصل جدید آماده است.

ژاوی: برای شروع فصل کاملا آماده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در خانه‌اش، ورزشگاه نوکمپ، دیدار جام خوان گامپر را در مقابل تیم مکزیکی پوماس انجام داد. شاگردان ژاوی با ارائه یک بازی برتر موفق شدند حریف را با شش گل در هم بکوبند.

سرمربی بارسا در پایان مسابقه با خبرنگاران گفت‌وگو کرد و ضمن ستایش از عملکرد بازیکنانش در این مسابقه گفت بارسلونا اردوی پیش‌فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشت و این بازی نشان داد بلوگرانا برای شروع فصل جدید کاملا آماده است.

1733337

ژاوی در مصاحبه خود گفت:" ما روی‌ هم ‌رفته پیش‌فصل خیلی خوبی داشتیم. اردوی مفیدی برگزار کردیم، فوتبال‌های خوبی بازی کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. ما به این تیم حس خیلی خوبی داریم.

من گزینه‌های زیادی در اختیار دارم و انتخاب ترکیب فیکس یازده نفره واقعا دشوار است. اما این نکته مثبتی است. رقابت باعث می‌شود همه بهتر شوند. ما از نظر اشتیاق بازیکنان و میزان تلاش آنها شرایط خوبی داریم. با این حال‌، هنوز جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد و ما می‌توانیم بهتر شویم.

درباره فرانکی دی‌یونگ، من نمی‌دانم پرونده او در نهایت به چه نتیجه‌ای می‌رسد. تا روز 31 آگوست هر اتفاقی ممکن است بیفتد ولی فرانکی خودش می‌داند من درباره‌اش چه فکر می‌کنم و باشگاه چه می‌خواهد و به چه چیزی نیاز دارد. البته که من روی فرانکی حساب باز کرده‌ام. او بازیکن بزرگی است.

درباره پیانیچ هم من معتقدم او می‌تواند خیلی به ما کمک کند. با اینکه امروز بازی نکرد ولی به نظرم با سبک بازی خاصی که او دارد می‌تواند در طول فصل به ما کمک‌های زیادی بکند". 

دیدگاه‌ها