کد خبر : 1837269 | 17 مرداد 1401 ساعت 14:19 | 26.3K بازدید | 5 دیدگاه

رابیو در یونایتد؟ اگر بارسا دی‌یونگ را نفروشد

یک رسانه انگلیسی مدعی است منچستریونایتد اگر از جذب فرانکی دی‌یونگ کاملا ناامید شود برای به خدمت گرفتن آدریان رابیو از یوونتوس تلاش خواهد کرد.

رابیو در یونایتد؟ اگر بارسا دی‌یونگ را نفروشد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در طول تابستان تلاش زیادی کرد تا فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، را به خدمت بگیرد. اما تا این لحظه یونایتد در رسیدن به این هدف تابستانی‌اش موفق نبوده و گفته می‌شود مهم‌ترین علت در این ناکامی مخالفت شخص دی‌یونگ با جدایی از بارسلونا بوده است.

1730217

امروز خبر ناامیدکننده دیگری از اردوی بارسا به منچستریونایتد رسید. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه کاتالان، بعد از پیروزی 6-0 مقابل پوماس در بازی خوان گامپر به خبرنگاران گفت ستاره هلندی فروشی نخواهد بود.

نشریه انگلیسی اتلتیک مدعی است یونایتد تا حد زیادی از جذب دی‌یونگ ناامید شده و اگر به این نتیجه برسد که جذب هافبک هلندی امکان‌پذیر نخواهد بود، در فرصت باقی‌مانده برای به خدمت گرفتن آدریان رابیو از یوونتوس اقدام می‌کند.

1733391

رابیو که ملی‌پوش فرانسوی است تا تابستان آینده با یوونتوس قرارداد دارد و در هفته‌های اخیر شایعاتی درباره پیوستن او به پاری سن ژرمن و لیون مطرح بود. البته بعد از مصدومیت پل پوگبا، خرید جدید بیانکونری، و زمانی که مشخص شد او حدود پنج هفته از میادین دور خواهد بود احتمال اینکه یوونتوس رابیو را حفظ کند تا در این مدت جانشین پوگبا باشد افزایش یافته است.

دیدگاه‌ها