کد خبر : 1837270 | 17 مرداد 1401 ساعت 14:40 | 12K بازدید | 11 دیدگاه

با وجود تنها 5 خرید

در انتظار یک نساجی جذاب تر باشید

نساجی در حالی مهیای فصل جدید بازی ها می شود که در بین تیم های لیگ برتر کمترین خرید را داشته است.

در انتظار یک نساجی جذاب تر باشید

به گزارش "ورزش سه"، در فوتبال ایران هر تیمی بیشترین خرید را در نقل و انتقالات داشته باشد تیمی موفق تر در بازار نقل و انتقالات قلمداد می شود در حالی که اگر تیم خوب بسته شده باشد در بازار نقل و انتقالات کمتر دستخوش تغییر می شود و این به سود تیم است. چرا که خریدهای متعدد به معنای تیم سازی جدید است و بدون شک آن تیم برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری نسبت به تیمی خواهد داشت که کمتر خرید داشته است.

به هر صورت نساجی در فصل نقل و انتقالات سه بازیکن از تیم پرسپولیس به ترکیب اضافه کرد. محمد شریفی – علی شجاعی و علیرضا ابراهیمی. آداما نیان مهاجم خارجی دیگر بازیکنی است که به ترکیب تیم نساجی اضافه شده است و قرار است در خط حمله به میدان برود. این همه خریدهای تیم نساجی در فصل جدید بازی ها بوده است. با این توضیح که قهرمان جام حذفی کمترین تغییر را به نسبت فصل گذشته داشته است. تنها مرتضی منصوری به عنوان بازیکن موثر اردوی تیم را ترک کرد. باشگاه موفق شد قرارداد دیگر بازیکنان موثرش از جمله علیرضا حقیقی در خط دروازه را تمدید کند. علیرضا منظمی و مجتبی ممشلی دیگر بازیکنانی بودند که با توجه به عدم تمایل باشگاه اردوی تیم را ترک کردند و هم چنین حمید مطهری 7 بازیکن جوانی که فصل گذشته موفق به کمک به تیم نشده بودند در لیست خروجی تیم قرار دارد و در عوض دو سه بازیکن از تیم امید نساجی قهرمان لیگ برتر امیدهای کشور به ترکیب تیم اضافه کرد که می توان به مرصاد سیفی زننده گل قهرمانی اشاره کرد و هم چنین حسن امدادی.

1733392

متین کریم زاده که فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی برای نساجی بازی می کرد با توجه به عدم تمایل باشگاه آبی برای ادامه حضور حالا به عنوان بازیکن قطعی به تیم نساجی پیوسته است. محسن کریمی ستاره مازنی سال های نه چندان دور استقلال هم که فصل گذشته به تیم نساجی ملحق شده بود اینروزها بعد از پایان مصدومیت شرایط بهتری پیدا کرده است و امیدوار است با نساجی بازگشت باشکوهی به زمین فوتبال داشته باشد.

1733394

حمید مطهری بعد از سال ها دستیاری در لیگ برتر حالا در اولین کسوت سرمربیگری امیدوار است روزهای خوبی برای نساجی رقم بزند. تیمی که بعد از 63 سال فصل گذشته با ساکت الهامی قهرمان جام حذفی شد حالا می خواهد در لیگ یک تیمی جاه طلب نشان دهد و به مقامی بهتر از دوازدهمی دست پیدا کند و  به نظر می رسد نساجی مدل جدید با اضافه شدن این بازیکنان به تیم بهتری تبدیل شود.

دیدگاه‌ها