کد خبر : 1837281 | 17 مرداد 1401 ساعت 16:17 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

خوشحالم، هیچ اطلاعاتی در مورد پاکستان نداشتیم

غلامرضا مومنی مقدم، سرمربی تیم ملی جوانان ایران از کسب پیروزی برابر پاکستان ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالم، هیچ اطلاعاتی در مورد پاکستان نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز در اولین مسابقه خود در دور گروهی جام کنفدراسیون‌ها به مصاف پاکستان رفت. در ست اول پاکستان شگفتی ساز شد و به پیروزی رسید اما شاگردان مومنی مقدم در سه ست بعدی به خودشان آمده و به راحتی حریف خود را شکست دادند.

غلامرضا مومنی‌مقدم پس از پیروزی سه بر یک ایران در جام کنفدراسیون مردان آسیا افزود: خوشحالم که بازی اول را با برد پشت سر گذاشتیم.  اطلاعاتی از این تیم نداشتیم و بعد از واگذار کردن نتیجه ست اول اطلاعات خوبی بدست آوردیم که کادر فنی آنها را به بازیکنان انتقال دادند و آنها هم تمام موارد تاکتیکی را انجام دادند.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران در ادامه گفت: با توجه به اینکه جوان‌ترین تیم این مسابقات هستیم، بازی مقابل تیم‌های این چنینی بسیار خوب است و این تجربیات برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برای تیم ایران بسیار کارساز بوده و انشاالله بتوانیم در آن مسابقات نتایج مطلوب را به دست آوریم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا موفق به شکست پاکستان شد و به عنوان سرگروه به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد.

دیدگاه‌ها