کد خبر : 1837305 | 17 مرداد 1401 ساعت 21:20 | 18.7K بازدید | 8 دیدگاه

برد جوانان ایران در دومین بازی تورنمنت کافا

تیم ملی جوانان ایران در دومین بازی خود در تورنمنت کافا برابر افغانستان با چهار گل پیروز شد.

برد جوانان ایران در دومین بازی تورنمنت کافا

به گزارش "ورزش سه"، این روزها مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی آسیای مرکزی (زیر ۱۹ سال) کافا ۲۰۲۲، در تاجیکستان برگزار می‌شود و تیم‌ملی ایران با حضور در تاجیکستان به مصاف رقبای خود می‌رود.

ایران پس از تساوی ۲ بر ۲ در بازی نخست برابر ازبکستان، امروز با نتیجه ۴ بر صفر افغانستان را شکست داد و نخستین پیروزی خود را در این تورنمنت را به‌دست آورد.

1733459

به گفته سایت فدراسیون شاگردان عبدالصمد مرفاوی که در تمام طول بازی تیم برتر میدان بودند، خیلی زود و در دقیقه ۶ توسط عرفان قربانی به گل رسیدند. دامنه حملات جوانان ایران روی دروازه افغانستان پس از این‌ گل بیشتر هم شد تا اینکه در واپسین دقایق نیمه نخست سعید سحرخیزان روی پاس دیدنی امیر ابراهیم زاده با تیزهوشی گل دوم را به ثمر رساند تا تیم ملی با حاشیه امنیت به رختکن برود.

1733455

در نیمه دوم هم شاگردان مرفاوی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه ۵۳ امین حزباوی روی ریباند پنالتی‌ای که خودش به ثمر رسانده بود، گل سوم را هم‌ وارد دروازه حریف کرد. فشار ملی‌پوشان‌ جوان ایرانی ادامه دار بود تا اینکه در دقیقه ۷۹ مجتبی فخریان روی ارسال از جناح راست با یک‌ ضربه سر زیبا گل چهارم را هم به ثمر رساند تا تیم ملی به یک پیروزی مقتدرانه دست پیدا کند.

1733458

جوانان ایران در بازی سوم خود در تورنمنت کافا چهارشنبه ۱۹ مرداد از ساعت ۱۸:۰۰ به‌وقت محلی (۱۷:۳۰ به‌وقت تهران) به مصاف تیم‌ملی قرقیزستان می‌روند.

دیدگاه‌ها