کد خبر : 1837319 | 17 مرداد 1401 ساعت 23:30 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

چهار تکواندوکار ایران فردا به مصاف رقبای خود می‌روند

رقابت‌های تکواندو در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از فردا با حضور چهار تکواندوکار کشورمان در قونیه آغاز می‌شود.

چهار تکواندوکار ایران فردا به مصاف رقبای خود می‌روند

به گزارش ورزش سه به نقل از مهر، بازی‌های کشورهای اسلامی از فردا سه شنبه ۱۸ مردادماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد. در همین روز نخست رقابت‌های تکواندو نیز آغاز می‌شود. در این دوره از مسابقات ۲۴۸ تکواندوکار از ۳۹ کشور با قضاوت ۳۲ داور به مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت که تیم ملی ایران با ۱۵ تکواندوکار در دو بخش مردان و زنان به مصاف رقبای خود می‌رود.

در نخستین روز از مسابقات تکواندو، رقابت‌های اوزان ۵۷- و ۵۳- کیلوگرم در گروه زنان، ۵۴- و ۵۸- کیلوگرم در گروه مردان برگزار می‌شود که نسترن ولی زاده، ناهید کیانی، مهدی حاج موسایی و حسین لطفی نمایندگان کشورمان می‌باشند.

در وزن ۵۴- کیلوگرم ۱۶ تکواندوکار حضور دارند که مهدی حاج موسایی دور نخست «یوسف الگالف» از کویت را پیش رو دارد و سپس با برنده مبارزه ازبکستان و سنگال مبارزه می‌کند. در قسمت بالایی جدول نیز نمایندگان ترکیه، اردن، مراکش و قزاقستان حضور دارند.

حسین لطفی در وزن ۵۸- کیلوگرم دور نخست «فو کم» از مالزی را پیش رو دارد و سپس به دیدار «ماگمدوف» از آذربایجان می‌رود. در این وزن ۱۹ تکواندوکار حضور دارند که لطفی در صورت کسب پیروزی در این دو دیدار برنده ساحل عاج و لبنان را پیش رو دارد.

در وزن ۵۳- کیلوگرم دختران، ناهید کیانی در میان ۱۷ تکواندوکار دور نخست باید با «دمنتووا» از قزاقستان مبارزه کند و سپس به مصاف «کامایووا» از ازبکستان می‌رود. برنده آذربایجان و تاجیکستان رقیب دور سوم کیانی خواهد بود.

نسترن ولیزاده هم در وزن ۵۷- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده آذربایجان و مراکش خواهد رفت. در این وزن ۱۰ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند.

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های آسیایی به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها