کد خبر : 1837338 | 18 مرداد 1401 ساعت 10:29 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

شاید یکی دو بازیکن دیگر بگیریم

بائو: شانسم را در نساجی امتحان کردم

میثم بائو بعد از تجربه بازیگری و مربیگری حالا به معاون ورزشی باشگاه نساجی روی آورده است تا تجربه‌ای جدید در کارنامه خود ثبت کند.

بائو: شانسم را در نساجی امتحان کردم

به گزارش ورزش ",سه"، میثم بائو که دو فصل پیش در کادرفنی نساجی حضور داشت حالا به عنوان معاون ورزشی در این باشگاه فعالیت می‌کند. 
وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در زمان سرمربیگری آقای جلالی به عنوان دستیار به نساجی آمدم و بعد هم آقای الهامی آمد‌. در نیم‌فصل اول، تیم خیلی بد نتیجه گرفته بود ولی در نیم فصل دوم، شرایط عوض شد. در حال حاضر  باشگاه تشخیص داده است که من در سمت معاون ورزشی فعالیت کنم. تجربه فوتبالی هم دارم ‌و خودم هم علاقه‌مند بودم و خواستم شانسم را امتحان کنم. در این مقطع وقتی تیم شهرت به تو نیاز دارد باید بیایی و کمک کنی‌‌. من تجارب زیادی دارم. در تیم های کوچک، بزرگ، پرطرفدار و کم طرفدار بازی کرده‌ام و ان‍شالله ببینم برایم چه پیش می‌آید.
معاون ورزشی باشگاه در خصوص اینکه قرار است در نقل و انتقالات باز هم فعالیت داشته باشند یا خیر توضیح داد: یک مهاجم خارجی گرفته‌ایم که آقای گل لیگ دو فرانسه است ولی زمان می برد با بچه ها هماهنگ شود. یکی دو جای خالی داریم و زمانی که بازی‌ها شروع شود با توجه به نقاط ضعف و قوت تیم یکی دو بازیکن خوب دیگر هم جذب خواهیم کرد.
بائو‌ که اصالتا اهل قائمشهر است و حساسیت حضور هوادران را درک می‌کند در خصوص شرایط ورزشگاه وطنی گفت: بازی اول را در اصفهان هستیم. از هفته سوم با ملوان در قائمشهر مقابل تماشاگران خودمان بازی می‌کنیم‌.
بائو که خودش سال ها فوتبال بازی کرده به عنوان یک فرد فوتبالی در خصوص دیدار اول نساجی و مس نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی اول است. تیم‌ها خیلی روی هم شناخت ندارند‌. مس تیمی است که همانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل گهر، فولاد و ... هزینه کرده و مهره‌های خوبی گرفته اما ما نساجی هستیم، هوادار و قدمت داریم. انشاالله همه صحیح و سالم از زمین بیرون بیایند و ما بتوانیم در بازی اول سه امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها