کد خبر : 1837349 | 18 مرداد 1401 ساعت 10:56 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

بازیکن لیدز یونایتد جدیدترین خرید تابستانی عربستانی‌ها

تیم فوتبال الاتحاد با هلدر کاستا بازیکن پرتغالی – آنگولایی لیدز یونایتد به توافق رسید.

بازیکن لیدز یونایتد جدیدترین خرید تابستانی عربستانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه خریدهای پر سر و صدای تیم‌های عربستانی در تابستان امسال، تیم فوتبال الاتحاد موفق شد هلدر کاستا بازیکن آنگولایی لیدز یونایتد را به خدمت بگیرد. وینگری که برای تمام رده های پایه ملی پرتغال به میدان رفت اما در نهایت تصمیم گرفت برای تیم ملی بزرگسالان آنگولا به میدان برود.

این بازیکن که تحت قرارداد لیدز یونایتد است، در سال‌های اخیر به تیم‌های مختلفی مانند والنسیا، ولورهمپتون، بنفیکا، موناکو و... قرض داده شده یا تحت مالکیت این باشگاه‌ها بوده و پس از آنکه فصل گذشته در لالیگا برای خفاش ها به میدان رفت، دوباره به لیدز بازگشت و اکنون قرار است راهی الاتحاد شود.

قرارداد این بازیکن یک ساله و قرضی است ولی بندی در این قرارداد گنجانده شده که الاتحاد می تواند با پرداخت مبلغی آن را دائمی کرده و هلدر کاستا را به صورت قطعی به خدمت بگیرد.

1733513

روزنامه انگلیسی "یورک شیر پست" به انتقال ستاره آنگولیایی از لیدز یونایتد به الاتحاد پرداخت و دوران حرفه‌ای این بازیکن را به دلیل تعداد زیاد انتقال های قرضی، متزلزل توصیف کرد.

این روزنامه نوشت انتظار می رود که فصل جاری آخرین فصل تحت قرارداد بودن این بازیکن با تیم های انگلیسی باشد چرا که باشگاه عربستانی قرارداد هلدر کاستا را دائمی می کند و او دیگر به لیگ جزیره برنمی‌گردد.

این روزنامه به آمار متوسط بازیکن جدید الاتحاد در فصل گذشته اشاره کرد، جایی که او به صورت قرضی برای والنسیا بازی کرد و علیرغم حضور در 28 بازی، نتوانست هیچ گلی به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها