کد خبر : 1837400 | 18 مرداد 1401 ساعت 15:21 | 9.6K بازدید | 8 دیدگاه

لواندوفسکی و رد یک شایعه؛ مشورتی با پپ نداشتم

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، فاش کرد صحبتی با پپ گواردیولا برای انتقال به این باشگاه نداشته است.

لواندوفسکی و رد یک شایعه؛ مشورتی با پپ نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن هشت سال فوق العاده با لباس بایرن مونیخ، روبرت لواندوفسکی در پایان فصل گذشته تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت و چندی بعد انتقال او به بارسلونا نهایی شد. حالا لواندوفسکی مدعی شد دوران سه ساله بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا در بایرن مونیخ، به مانند طی دوران آمادگی با بارسلونا بوده است.

روبرت لواندوفسکی گفت: "فلسفه کاری پپ گواردیولا و سبک کار و مدیریت او در تیم، انگار پیاده کردن برنامه بارسا در بایرن مونیخ بود. ژاوی نیز شباهت زیادی به گواردیولا دارد، هر دو بازیکن شماره شش بودند و با هم نیز کار کرده اند. بارسا تنها گزینه برای من بود و از زمان انتقالم به این تیم، روند آماده سازی خیلی خوب پیش رفته است.

1733604

البته من قبل از امضای قرارداد با بارسلونا با گواردیولا صحبت نکردم، اما دوران حضورم در بایرن با پپ، مانند یک اردوی آماده سازی برای انتقال به بارسلونا بود. همه کادر اسپانیایی بودند و هشت بازیکن اهل این کشور در رختکن حضور داشتند. من در آن دوره رابطه بسیار خوبی با تیاگو و خاوی مارتینز داشتم و هر دو نفر بعد از توافقم با بارسلونا، به من تبریک گفتند.

من همیشه دوست داشتم در لالیگا بازی و در اسپانیا زندگی کنم تا ببینم شرایط اینجا چگونه است. 12 سال در آلمان زمان زیادی است و من آنجا به همه چیز رسیدم. اما در ادامه نمی خواستم جلوی آینه ایستاده و به خودم بگویم چرا برای چالش جدیدی در مورد دوران حرفه ای خود تلاش نکردی؟"

دیدگاه‌ها