کد خبر : 1837417 | 18 مرداد 1401 ساعت 17:08 | 330K بازدید | 79 دیدگاه

یک شب باورنکردنی با درگیری، محرومیت و توهین؛

تبعید خودخواسته آلف مانگا به پرسپولیس! (عکس)

آلف مانگا مهاجم موردنظر پرسپولیس شب گذشته به دلیل درگیری با داور کارت زرد گرفت و بازی بعدی تیمش را از دست داد.

تبعید خودخواسته آلف مانگا به پرسپولیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیمهای کوریتیبا و سانتوس در حالی یکی از حساسترین بازیهای لیگ سری آ برزیل را برگزار کردند که آلف مانگا مهاجم موردنظر پرسپولیس در سمت راست خط هافبک کوریتیبا حضور داشت و در نقش یک وینگر مقابل خط دفاعی سانتوس بازی می‌کرد.

ویدئو: 257020

این بازی در شرایطی به انجام می‌رسید که آلف مانگا موردتوجه پرسپولیس قرار دارد و حتی گفته می‌شود که توافق با او و تیمش برای این انتقال انجام شده اما با این حال اوضاع مانگا در سری آ برزیل تعریف چندانی ندارد. این وینگر تکنیکی اهل "سانتوس" در این بازی زیر فشار هواداران خودی و حریف قرار داشت؛ از یک سو پیش از بازی طرفداران تیم مقابل به شوخی و کنایه از او می‌خواستند که به تیمش گل به خودی بزند و از طرف دیگر طرفداران تیم کوریتیبا منتظر نمایشش بودند تا ببینند چه کیفیتی را برابر تیم زادگاهش ارائه خواهد کرد.

1733639

اگر اهل سانتوس هستی، گل به خودی بزن!

مانگا در 58 دقیقه‌ای که در زمین حضور داشت، نتوانست نقش موثری در تیمش ایفا کند اما با این حال 81% پاس صحیح، برتری در اکثر دوئل‌ها و 5 بازپس‌گیری توپ باعث شد تا آمار و ارقام برای این بازیکن چندان هم منفی نباشد. اما به نظر می‌رسد در طول بازی گروهی از هواداران کوریتیبا با اعتقاد به اینکه آلف مانگا در حال کم‌کاری است، علیه او صحبت‌هایی را مطرح کردند که با واکنش این بازیکن همراه شد.

1733636

حقیقت این است که کوریتیبا با تعویض آلف مانگا بازی را از دست داد

1733640

آلف مانگا یکی از بازیکنانی است که برای تیم میجنگد و به تیم اهمیت می‌دهد؛ شکایت از او بیهوده است.

با این حال سرمربی تیم کوریتیبا بلافاصله پس از گل اول و تساوی بخش تیمش، مانگا را بیرون کشید تا او نیم ساعت پایانی بازی را از روی نیمکت تماشا کند؛ جایی که در دقایق پایانی، یک گل از سوی آنجلو ستاره سانتوس باعث شد تا تیم سفید و مشکی پوش برزیلی در این بازی خارج از خانه حساس، برد بزرگی را به دست بیاورد.

1733641

آلف مانگا را به سری B برگردانید؛ یک هفته زمان دارید تا مهاجم بخرید.

1733643

الف مانگا از چی عصبانی است؟ او باید از پیروزی تیمش (سانتوس تیم محل زادگاهش) خوشحال باشد!

همین گل و خوشحالی شدید آنجلو کافی بود تا آلف مانگا به هوای طرفداری از تماشاگران تیمش به سمت داور برود و نسبت به این شادی پس از گل واکنش نشان بدهد. او اعتقاد داشت که داور به خاطر این خوشحالی که باعث تحریک هواداران کوریتیبا شده، باید گلزن سانتوس را جریمه کند؛ تصمیمی که با مخالفت داور مواجه شد و او پس از پافشاری مانگا، یک کارت زرد هم به بازیکن تعویضی کوریتیبا نشان داد.

1733642

او پتانسیل خوبی دارد اما این خلق و خو همه را آزار می‌دهد؛ شانس آوردی که اخراج نشدی!

مانگا که در لحظه تعویض نیز به نظر ناراحت می‌آمد، پس از دریافت کارت زرد روی نیمکت نشست اما حتی هواخواهی از تماشاگران خودی هم باعث نشد تا سایه سنگین اتهام کم‌کاری از روی سر این بازیکن خارج شود.

گروهی از طرفداران کوریتیبا معتقدند که او با این کارت زرد تلاش کرده تا از بازی بعدی محروم شود تا برای مدتی در مقابل طرفداران خودی قرار نگیرد. بازی بعدی کوریتیبا برابر اتلتیکو MG در ورزشگاه خانگی برگزار خواهد شد.

1733637

او خودش را محروم کرد تا در بازی بعدی نباشد؛ چون فشار زیادی را متحمل خواهد شد!

نکته جالب اینکه آنجلو برخلاف آلف مانگا واکنش تندی به این ماجرا نداشت و در میکسدزون گفت که این اتفاقات «طبیعی» و بخشی از فوتبال در سری آ برزیل هستند.

1733638

هر کسی که در ورزشگاه بود دید که مانگا در زمین راه می رود، با هواداران بحث کرد و کاملاً تمایلی به بازی نداشت. در نیمه اول 2 حرکت انجام شد که او به سادگی نمی خواست به حمله برود، در دفاع متوقف شد.

در نهایت باید دید سرنوشت این وینگر راست 27 ساله که البته پرسپولیس او را برای پست مهاجم نوک در نظر گرفته، به کجا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها