کد خبر : 1837478 | 18 مرداد 1401 ساعت 23:46 | 8K بازدید | 25 دیدگاه

گلاسنر: می‌خواهیم با یک جام دیگر به فرانکفورت برگردیم

اولیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، در آستانه دیدار سوپرجام اروپا می‌گوید او و تیمش بی‌صبرانه منتظر دیدار با تیم بزرگ رئال مادرید هستند.

گلاسنر: می‌خواهیم با یک جام دیگر به فرانکفورت برگردیم

به گزارش "ورزش سه"، آینتراخت فرانکفورت، قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا، فردا شب در دیدار سوپرجام اروپا به مصاف قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان، رئال مادرید، می‌رود.

1733743

آینتراخت در حالی باید با یکی از قدرتمندترین تیم‌های دنیا بازی کند که فصل جدید را خوب آغاز نکرد و چند روز پیش در هفته اول بوندس‌لیگا در مقابل بایرن مونیخ شکست سنگین 6-1 را تجربه کرد. اولیور گلاسنر، سرمربی فرانکفورتی‌ها، اما می‌گوید این شکست روحیه تیمش را تضعیف نکرده و آنها برای دیدار با تیم بزرگی مثل رئال لحظه‌شماری می‌کنند.

1733744

سرمربی آینتراخت در نشست خبری پیش از مسابقه گفت:" ما بی‌صبرانه منتظر شروع مسابقه هستیم. این پاداشی است که بواسطه قهرمانی در لیگ اروپا بدست آوردیم که حالا می‌توانیم در مقابل رئال بازی کنیم. می‌دانیم انتظار زیادی از ما می‌رود ولی از بازی مقابل رئال ترسی نداریم و بدون ترس وارد زمین می‌شویم.

فصل گذشته این را دیدیم که همیشه فرصت هست و فردا می‌خواهیم از فرصتی که داریم نهایت استفاده را ببریم. ما با تیمی فوق‌العاده خوب روبرو هستیم ولی از طرف دیگر از توانایی‌های خودمان هم باخبریم.

هدف ما روشن است: می‌خواهیم با یک جام دیگر به فرانکفورت برگردیم. برای رسیدن به این هدف به شور و شوق بسیار زیادی نیاز داریم و همینطور به روحیه بالا و اراده برای تلاش و دویدن".

دیدگاه‌ها