کد خبر : 1837486 | 19 مرداد 1401 ساعت 09:40 | 12.9K بازدید | 5 دیدگاه

کاپیتان پیش‌قدم شد؛ موافقت بوسکتس با تعویق دستمزد

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، با تعویق دستمزدش برای کمک به این باشگاه موافقت کرده است.

کاپیتان پیش‌قدم شد؛ موافقت بوسکتس با تعویق دستمزد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که این باشگاه بار دیگر به همراهی بازیکنانش نیاز داشته باشد و بوسکتس در این موضوع پیش‌قدم شده است. 
بارسا عملکرد قابل توجهی در این پنجره نقل و انتقالاتی داشت و به لطف فروش درصدی از حق پخش تلویزیونی 25 سال آینده خود توانست بازیکنان درخشانی از جمله روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کنده را به خدمت بگیرد. 
با این حال قوانین سختگیرانه و سقف دستمزد پرداختی تعیین شده از سوی لالیگا باعث شده است که این باشگاه نتواند قراردادهای این بازیکنان جدید را ثبت کند و این موضوع دردسر جدیدی را برای آنها ایجاد کرده است. 

1676311

پیش از این گفته شده بود که مدیران این باشگاه از بازیکنان خواسته‌اند که با کاهش یا به تعویق انداختن دستمزدشان موافقت و به این شکل به ثبت قرارداد بازیکنان جدید کمک کنند و حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که بوسکتس این پیشنهاد را قبول کرده است. 
جوزپ ماریا اوروبیت، مدیر برنامه بوسکتس، روز گذشته جلسه‌ای را با مدیران بارسلونا برگزار کرده و برای به تعویق انداختن دستمزد این هافبک و پرداخت آن در یک بازه زمانی دیگر با آنها به توافق رسیده است. 
بسیاری معتقد هستند که مدیران بارسلونا به فروش بازیکنانی چون فرانکی دی‌یونگ و باز شدن فضا در دستمزدهای پرداختی برای ثبت بازیکنان جدید امیدوار بودند اما عدم موفقیت در پیش بردن این پروژه باعث شده است که آنها به صورت جدی در این زمینه با مشکل روبرو شوند و راهی جز کاهش یا تعویق دستمزد بازیکنان نداشته باشند.

دیدگاه‌ها